Nowa oferta to kolejne udogodnienia dla rynku B2B, które w ostatnich miesiącach wdraża PayLane, spółka należąca do Polskich ePłatności. Dzięki wprowadzeniu kolejnych metod płatności online, firmy sprzedające w sieci zyskują jeszcze bardziej atrakcyjną i dopasowaną do preferencji klienta końcowego ofertę.

Nowe metody płatności w ofercie PayLane

– Od kilku lat bardzo prężnie działamy za granicą, wpierając przedsiębiorców z kilkudziesięciu krajów świata w dostarczaniu niezawodnych metod płatności online. Nasze doświadczenie globalne wykorzystujemy teraz na rynku polskim, wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom internautów dokonujących płatności bezgotówkowych. Wiemy, że jednym z powodów wycofania się klienta końcowego z transakcji online jest brak preferowanej przez niego metody płatności – mówi Karol Zielinski, CEO PayLane z grupy Polskie ePłatności.

Klienci PayLane już od dawna mogą przyjmować płatności popularnymi sposobami, takimi jak karty płatnicze, PayPal czy poprzez przelewy bankowe: PKO PB, Alior Bank, BZWBK, BGŻ BNP Paribas, mBank, T-Mobile Usługi Bankowe, Credit Agricole, Idea Bank oraz Deutsche Bank.

Teraz zaczęli oferować również szybkie płatności Getin Bank, Citi Bank Handlowy, Plus Bank, Noble Bank, Getin Noble Bank S.A., Nest Bank SA, Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. czy Banki Spółdzielcze SGB. Konsument, wybierając opcję płatności przez swój bank, otrzymuje natychmiast potwierdzenie, a tym samym pewność jej poprawności.

PayLane/RT