BLIK w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayLane

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 26 września 2018, 14:40 Aktualizacja: 20 lutego 2019, 22:16

Polskie ePłatności, właściciel PayLane, udostępnia transakcje BLIKIEM w obsługiwanych przez siebie sklepach internetowych.

Pod koniec kwietnia płatności BLIKIEM pojawiły się na terminalach płatniczych PeP. Implementacja standardu w zakupach online wydaje się rozsądnym krokiem, ponieważ to właśnie płatności w Internecie stanowią zdecydowaną większość wszystkich transakcji BLIKIEM.

BLIK dla klientów Polskich ePłatności prowadzących sprzedaż internetową

W II kwartale 2018 roku przy pomocy BLIKA przeprowadzono 18,5 mln transakcji, co w całym I półroczu daje imponującą liczbę 33 mln operacji – to tyle samo ile w całym 2017 roku. To właśnie płatności internetowe są główną domeną standardu – w Q2 2018 stanowiły one aż 70% wszystkich transakcji. Więcej na temat wyników BLIKA można przeczytać tutaj.

Przypomnijmy, że PayLane był pierwszym integratorem płatności w Polsce, który udostępnił swoim klientom transakcje Apple Pay w sklepach internetowych. Teraz prace nad podobnym wdrożeniem potwierdza PayU, ale na razie nie wiadomo kiedy elektroniczny portfel Apple pojawi się na platformie.

PayLane to spółka wchodząca w skład grupy Polskie ePłatności, która dostarcza usługi płatności internetowych dla podmiotów działających na 26 rynkach, obsługując klientów w 160 walutach. W najbliższych tygodniach, w wyniku trwającego rebrandingu, usługi PayLane będą funkcjonowały pod marką Polskie ePłatności.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

paylane-wprowadza-blika