SEO Poland to konferencja, która zrzeszyła w jednym miejscu setki specjalistów z całej Polski. Pierwsza edycja wydarzenia rozpoczęła się równo o godzinie 14:00, gdzie na sali konferencyjnej powitała wszystkich prowadząca wydarzenie Aleksandra Szwed – aktorka, piosenkarka i konferansjerka znana m.in. z serialu “Rodzina Zastępcza”.

Inspiracje i wskazówki dla specjalistów SEO

Główną częścią konferencji SEO Poland były merytoryczne prelekcje. Na scenie głównej wystąpiło łącznie czternastu prelegentów, w tym aż dziewięciu znanych w branży ekspertów:

  • Michał Suski – “Proces SEO skalowany sztuczną inteligencją”
  • Michał Wacławski – “W jaki sposób raportować SEO, żeby szef był zadowolony?”
  • Szymon Słowik – “Google, zindeksuj mnie proszę (na zawsze)”
  • Sebastian Heymann – “Link Planner – jak oszczędzić czas i pieniądze?”
  • Kasia Baranowska – “Dwóch SEOwców – trzy opinie… O tym co tak naprawdę jest najważniejsze w SEO?”
  • Jadwiga Dabińska – “Zero content waste, czyli jak wykorzystać treść na kilka sposobów i oszczędzać”
  • Krzysztof Marzec – “Jak wiedzę z Google Ads zastosować do SEO?”
  • Robert Niechciał – “Czym jest i będzie content w świecie Google?”
  • Sławek Borowy – “SEO w dużym formacie: jak zdobywać i rozwijać kampanie dla dużych marek”

Networking i atrakcje na konferencji SEO Poland

Prelekcje to jednak nie wszystko, czego uczestnicy mogli doświadczyć podczas konferencji. Jedną z głównych atrakcji były Mistrzostwa Polski w SEO, podczas których setki uczestników brały udział w interaktywnym quizie wiedzy SEO. Walka trwała do ostatnich minut, jednak ostatecznie udało się wyłonić Mistrza Polski w SEO 2022, którym został Daniel Jędrysik z Agencji KS.

Dla uczestników przygotowana była także strefa ze stoiskami, gdzie mogli m.in. wziąć udział w konkursach z nagrodami, poznać ofertę narzędzi i usług partnerów konferencji, delektować się czekoladą z fontanny, przejechać się symulatorem toru wyścigowego czy pograć na PlayStation. Dostępna była dla nich także strefa gastronomiczna.

Wieczorem konferencję podsumowało  afterparty, które rozpoczęło się występem śląskiego zespołu coverowego Wonder Years. Następnie na scenę wkroczył DJ Alphabet eventZ, który towarzyszył uczestnikom przez resztę wieczoru, dobierając muzykę do tańca i zabawy do wczesnych godzin porannych.

Premiera narzędzia Link Planner

Podczas konferencji miała miejsce także premiera nowego narzędzia na platformie Linkhouse. Prelekcja Sebastiana Heymanna, SEO R&D Partnera w Linkhouse, zawierała w sobie pewną nowość – Link Planner, czyli nowoczesne narzędzie SEO oparte o system sztucznej inteligencji.

Po prezentacji na stanowisku Linkhouse uczestnicy konferencji mogli przetestować nowe narzędzie w gronie pracowników Linkhouse, którzy odpowiadali na zadawane pytania. Link Planner ma pozwalać zaplanować kampanię każdemu, nawet bez doświadczenia w SEO. Weryfikuje on potencjał, ocenia jakość portali w bazie i optymalnie wykorzystuje budżet.