W serwisie transakcyjnym iPKO można też zarządzać dziennym limitem transakcji. Natomiast w przypadku doładowania telefonu można skorzystać z opcji „Użyj mojego numeru telefonu”, dzięki czemu pole na numer uzupełni się automatycznie. Uproszczono także wybór operatorów (screen poniżej). Zmiany w iPKO pojawiły się 6 grudnia.

Nowy wygląd serwisu transakcyjnego iPKO

Bank zapewnia, że po aktualizacji serwis stanie się bardziej przejrzysty. Wszystkie informacje dotyczące przelewów i doładowania telefonów zostaną umieszczone w jednej, a nie jak to było wcześniej w dwóch kolumnach. Szczegółowe informacje na temat zmian można znaleźć tutaj.

PKO Bank Polski wprowadza także nowości dla przedsiębiorców. W iPKO pojawi się lista odbiorców split payment i możliwość dodania odbiorcy zarówno z listy odbiorców krajowych, jak i listy odbiorców split payment. Jeżeli dodamy odbiorcę z listy tych krajowych, to wystarczy uzupełnić przelew o NIP lub Regon oraz numer faktury. W serwisie transakcyjnym będzie można też złożyć wniosek i zaakceptować umowę o założenie konta firmowego.

To nie wszystko. Bank zapowiedział następne zmiany, których ostatecznym celem ma być iPKO w wersji RWD, czyli dostosowane do urządzeń mobilnych. Serwis transakcyjny dostosowany do urządzeń mobilnych pojawi się najprawdopodobniej w 2019 roku. Natomiast jeżeli chcecie zapoznać się z nowościami w aplikacji mobilnej IKO, to odsyłamy do tego tekstu.