To kolejny krok PKO BP na drodze do unowocześnienia bankowości elektronicznej. Kilka dni temu informowaliśmy o zmianach w serwisie transakcyjnym iPKO. Wprowadzono między innymi funkcję RWD (dopasowanie do wielkości ekranu urządzenia), nową stronę startową oraz usunięto iPKO lajt.

Co się zmieni w aplikacji IKO?

Zmiany w IKO dotyczą przede wszystkim układu menu. Bank usunie z lewego górnego rogu ekranu ikonkę nawigacji, tzw. hamburger ☰, która prowadziła do bocznego menu. Jej zawartość będzie można znaleźć w sekcji „Więcej” w dolnym pasku nawigacji. W dolnym pasku klienci zobaczą następujące pola: Start, Płatności, Moje produkty (dotychczas: Mój bank), Oferta i Więcej. W sekcji „Więcej” użytkownicy znajdą funkcje w 3 grupach: Usługi, Moje sprawy i Pozostałe (dotychczas funkcje dostępne w bocznym menu ☰).

Klienci uzyskają także szybszy dostęp do powiadomień push – będą widoczne w górnej części ekranu. „Mój profil” będzie dostępny w lewym górnym rogu ekranu. Z poziomu profilu możesz przejść do Ustawień i wylogowania. W aplikacji mobilnej odświeżone zostaną także ikony wszystkich usług i funkcji. O dokładnej dacie udostępnienia nowej wersji IKO bank poinformuje wkrótce.

Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu w aplikacji mobilnej PKO BP pojawiła się między innymi funkcja Talk2IKO, czyli asystent głosowy. Na początek w ten sposób można na przykład zlecić przelew, sprawdzić historię i stan konta, a także dokonać płatności BLIKIEM.