Dzięki PKO Leasing Online klienci sklepów internetowych w prosty sposób mogą wziąć leasing na produkty, które są im potrzebne do prowadzenia biznesu, np. elektronikę, sprzęt IT, aparaty fotograficzne, ale również jednoślady – rowery, czy hulajnogi elektryczne.

PKO Leasing uruchamia nową platformę we współpracy z IdoSell

– Platforma PKO Leasing Online jest zarazem kontynuacją poprzednich rozwiązań oraz ich unowocześnieniem. Obecnie całkowicie zautomatyzowaliśmy proces leasingowy, a decyzję o finansowaniu klient otrzymuje w kilka minut, większość formalności realizowana jest online. Poprzez PKO Leasing Online klienci mogą sfinansować zakupy w leasingu operacyjnym i finansowym do 30 tys. zł – mówi Tomasz Michalski dyrektor Departamentu Rozwoju Zdalnych Kanałów Dystrybucji PKO Leasing.

Dodatkowym udogodnieniem dla klienta, przy takim modelu finansowania, jest wliczenie w ratę leasingową ubezpieczenia sprzętu. Rozbudowywanie oferty leasingu online jest bardzo istotne również z punktu widzenia przedsiębiorców. Z badań przeprowadzonych na grupie klientów PKO Leasing wynika, że aż 83 proc. z nich oczekuje od leasingodawcy wprowadzania cyfrowych rozwiązań, a 40 proc. deklaruje, że chce korzystać z leasingu online.

– Proces leasingu online można podsumować w kilku krokach. Po wyborze przedmiotu, klient wybiera parametry finansowania. Następnie wypełnia prosty formularz wniosku leasingowego, który zawiera podstawowe dane dotyczące prowadzonej działalności. Do złożenia wniosku wystarczy dowód osobisty reprezentanta firmy. PKO Leasing automatycznie analizuje wniosek i w kilka minut wydaje decyzję o finansowaniu. Po  podpisaniu przez klienta umowy sklep realizuje zamówienie – mówi Robert Szpunar kierownik ds. projektów  w Departamencie Produktów i Procesów w PKO Leasing.