Nowy model sprzedaży, którego wdrażanie rozpoczęto we wrześniu 2021 roku, ma wyróżniać się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów. Dzięki temu uproszczone zostały wszelkie kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy. PKP Intercity zapewnia, że zyskują na tym pasażerowie, którzy korzystają z transportu mieszanego. W ten sposób mogą trzymać swoje bilety w jednym miejscu.

PKP chwali się wynikami sprzedaży biletów

Ostatnio pisaliśmy, że zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy, platforma eTravel dołącza do listy zewnętrznych kanałów sprzedaży współpracujących z PKP Intercity. Firma eTravel specjalizuje się w obsłudze podróży służbowych. Dostęp do oferty PKP Intercity na nowej platformie będzie możliwy za pośrednictwem strony lataj.pl, a niebawem hotele.pl.

eTravel specjalizuje się w obsłudze podróży służbowych poprzez systemy rezerwacyjne i zespół konsultantów telefonicznych. W ramach platform spółki możliwy jest zakup biletów na transport kolejowy i lotniczy oraz rezerwacja miejsc w hotelach. W sumie bilety PKP Intercity można kupować za pośrednictwem takich serwisów, jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO oraz Jakdojade.

Kilka miesięcy temu na Fintek.pl pisaliśmy właśnie o udostępnieniu sprzedaży biletów PKP Intercity w aplikacji Jakdojade. Dotychczas zarówno na stronie jak i w aplikacji Jakdojade po wybraniu przycisku „Kup bilet” dostępne było przekierowanie do strony przewoźnika. Od 12 grudnia możliwy jest już zakup biletów PKP Intercity bezpośrednio w aplikacji Jakdojade.

Na początku grudnia PKP Intercity informowało także o nowościach w swojej aplikacji mobilnej. Za jej pomocą można już sprawdzić trasy przejazdu oraz czasu ewentualnych opóźnień, a także informacje o torze i peronie, z którego odjedzie pociąg.