• Sopockie Molo udostępniło swoim klientom Visa Checkout – usługę ułatwiającą płatności online z każdego urządzenia
  • Wdrożeniu Visa Checkout przez sopockie Molo towarzyszy atrakcyjna promocja dla konsumentów

W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych.

Czytaj także: Nowy wymiar car sharingu. Poznajcie ofertę Happy Miles

Visa Checkout na molo w Sopocie

Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure.

– Cieszymy się, że możemy oddać w ręce konsumentów usługę odpowiadającą w zakresie płatności w internecie ich aktualnym potrzebom – wygodzie, prostocie i bezpieczeństwu. Visa Checkout sprawia, że płatności kartą online stają naprawdę komfortowe. To podobnie jak wejście na Molo bez kolejki dzięki biletowi zakupionemu w sieci, do którego wystarczy jedynie zaprezentowanie kodu QR na telefonie. Aby zachęcić klientów do przekonania się o zaletach Visa Checkout, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję – komentuje Marcin Kulwas, dyrektor Molo w Sopocie.

Poprzez stronę http://molo.sopot.pl/ zainteresowani kupnem biletów online mogą otrzymać do 50% zniżki płacąc z Visa Checkout. Promocja trwa do 23 września br.1

– Visa Checkout nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także wymierne korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Sopockie Molo w minionym roku aktywowało płatności kartami w kasach, natomiast w tym roku rozpoczęło akceptację kart przy zakupie biletów online i cieszy nas, że od razu skierowało swoją uwagę na Visa Checkout. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa, dzięki Visa Checkout klienci serwisów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 82% transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku, a każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30% więcej niż pozostali klienci. 9 na 10 badanych jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z Visa Checkout – dodaje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa2.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono ponad 21 milionów kont.