– Nasz produkt NFC opiera się na module Mastercard MDES, polegającym na przeniesieniu fizycznej, plastikowej karty płatniczej do smartfona w formie tokenu i całkowitym odtworzeniu doświadczenia płatności zbliżeniowej telefonem komórkowym – Krzysztof Drzyzga, CEO.

Czytaj także: Tokeny od VISA: CyberSource Token Management Service

Tokenizacja – najnowsza odsłona NFC

Wykorzystanie tokenizacji do płatności NFC oraz jej integracja z aplikacjami mobilnymi banków to wdrożenie rozwiązań płatniczych zgodne z globalnym standardem technologicznym. Aplikacja KOMPAY z modułem płatności NFC HCE dostępna jest na Google Play.

– Sprawne wdrożenie tokenizacji NFC dla banku Komercijalna Banka to efekt wieloletniego doświadczenia firmy w zakresie płatności mobilnych. Aktualnie w uPaid wdrażamy cyfrowe, mobilne portfele oparte na technologiach NFC HCE oraz moduły płatności Masterpass dla kilkunastu banków w Europie i Bliskim Wschodzie. Nasze rozwiązania służą już klientom banków UBS w Szwajcarii, w Polsce są to BGZ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank, BZWBK Santander, MKB na Węgrzech, Hipotekarna Banka w Montenegro, itp. Wkrótce na rynku pojawi się kilkanaście nowych portfeli, między innymi w Niemczech, Szwecji, Finlandii, Słowacji, Serbii, oraz w UAE – opowiada Tomasz Kupka, odpowiedzialny za rozwój biznesu.

Czytaj także: nCino – bankowość z głową w chmurach?

uPaid – międzynarodowy fintech z Polski

uPaid – Payment Solutions od 2011 roku wdraża płatności mobilne oraz internetowe, zdalne i zbliżeniowe. Firma od początku ściśle współpracuje z Mastercard, wdrażając opracowane przez Mastercard rozwiązania w polskich i zagranicznych bankach. uPaid integruje je z dodatkowymi funkcjonalnościami, jak zarządzanie kartami płatniczymi, lojalnościowymi, przeprowadzanie międzynarodowych przekazów Person-2-Person, czy płatności kodami QR itd.

– Mamy powody do dumy. uPaid, jako jedna z trzech firm na świecie i jedyna z Polski, zdobyła w 2017 roku status platynowego partnera Mastercard. Tym samym jesteśmy na szczycie rekomendowanej listy dostawców rozwiązań płatniczych. Liczę, że do końca roku sięgniemy po tytuł Elite – dodaje Krzysztof Drzyzga.

Czytaj także: Mastercard wprowadza tokeny kart płatniczych dla e-sprzedawców

uPaid/AS