Spółki zawarły umowę do września 2021 roku. W jej ramach planowane jest m.in. wdrożenie możliwości odbioru przesyłek pobraniowych, odbioru przesyłki na podstawie PIN oraz prace nad umożliwieniem nadawania paczek na stacjach paliw Orlen. Ponadto, klienci Poczty Polskiej będą mogli korzystać z benefitów, jakie daje program lojalnościowy VITAY.

Odbieraj przesyłki Poczty Polskiej na stacjach Orlen

Aby nadać przesyłkę wystarczy zarejestrować ją na stronie www.stacjazpaczka.pl dokonać opłaty i z wydrukowanym listem przewozowym dostarczyć ją do wybranej stacji paliw Orlen.

Liczba przesyłek odebranych w ramach usługi Stacja z Paczką tylko w ciągu minionego roku wzrosła o blisko 150%. Wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku eCommerce w Polsce, zwiększają się oczekiwania klientów dotyczące miejsc nadawania i odbioru paczek, zarówno jeśli chodzi o dostępność lokalizacji, jak i godziny otwarcia. Koncern, dysponując największą w Polsce siecią stacji paliw, od 2014 roku oferuje klientom możliwość odbierania przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie usługa dostępna jest na około 1000 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski, przy czym ich liczba stale rośnie.

– Poczta Polska starannie dobiera partnerów biznesowych rozwijając sieć punktów odbioru – już dziś mamy ich ponad 7 tysięcy, a do końca roku liczba ta powinna wzrosnąć do 11 tysięcy. PKN Orlen posiada rozpoznawalną markę, zaufanie klientów, dogodne lokalizacje stacji, a także doświadczenie w zakresie realizacji usługi Obiór w Punkcie. Dzięki partnerskiej współpracy obu spółek zamierzamy w pełni wykorzystać potencjał rynkowy, jakim dysponuje Poczta Polska i PKN Orlen – podkreśla Grzegorz Kurdziel, Członek Zarządu Poczty Polskiej.

Warto też przypomnieć o niedawnym pomyśle PKN Orlen, czyli aplikacji Orlen Pay, która pozwoli płacić za paliwo przy pomocą smartfona. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj – Orlen Pay – zapłać za paliwo smartfonem.

Poczta Polska/Orlen/RT