12 września 2018, 09:00:Impact mobility rEVolution '18 - Katowice

Pół tysiąca e-sklepów skorzysta z płatności online

PayLane z nowymi metodami płatności dla sektora e-commerce

Platforma sklepów internetowych Selly.pl wdrożyła Płatności Online Blue Media. Sklepy internetowe zbudowane na tej platformie będą mogły skorzystać między innymi z szybkich i darmowych zwrotów wpłat, płatności ratalnych oraz codziennych raportów o zrealizowanych transakcjach.

Ułatwienia będą dostępne na kilku poziomach. Integracja Selly.pl z Płatnościami Online Blue Media umożliwia sklepom działającym na platformie aktywację szybkich płatności nawet w jeden dzień roboczy, bez konieczności podpisywania papierowych umów. Nawet niewielkie e-sklepy będą mogły wprowadzić najlepsze rozwiązania płatnicze – pay by link, BLIK, karty, raty online – które są stosowane przez gigantów polskiego e-handlu.

Czytaj także: Wrocław wdraża szybkie płatności za abonamenty parkingowe

Czas reakcji jest kluczowy

Sprawność działania jest jednym z najważniejszych elementów powodzenia biznesu. Brak potrzeby odsyłania umowy pocztą pozwala przedsiębiorcom poświęcić czas na inne zajęcia. Najważniejsze jest jednak to, że nie są potrzebne jakiekolwiek konfiguracje techniczne i specjalistyczna wiedza. Wszystko następuje automatycznie – mówi Marcin Szczur, Business Development Manager w Blue Media.

Co istotne, Płatności Online Blue Media oferują sklepom internetowym przejrzysty sposób prezentacji kanałów płatności w koszyku sklepu, co pozwala skrócić ścieżkę zakupową dla klienta do minimum.

Czytaj także: Płatność gotówką dostępna w ZenCard

Szybkie zwroty i wygodne płatności ratalne

Wdrożone rozwiązanie Blue Media pozwoli także sklepom na szybką i darmową realizację zwrotów wpłat dla klientów. Płatności Online Blue Media pozwalają na zwrot pieniędzy: całkowity i częściowy – np. w przypadku, kiedy klient odesłał tylko część produktów z zamówienia. Wszystko w sposób intuicyjny – bezpośrednio z poziomu panelu sklepu przy pomocy kilku kliknięć.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, klient kupujący online ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i zobowiązuje się do zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni. Konsumenci doskonale zdają sobie sprawę ze swoich praw, a co więcej – mają one dla nich istotne znaczenie. Z raportu Blue Media „Jak płacimy w internecie” wynika, że dla 36 proc. kupujących online możliwość szybkiego i łatwego zwrotu towaru to jeden z kluczowych czynników, jakie biorą pod uwagę przy wyborze danego sklepu.

Czytaj także: Nowy gracz na rynku fintechowych rozwiązań dla MŚP

Oprócz udogodnień przy płatnościach jednorazowych sklepy korzystające z Płatności Online Blue Media będą mogły oferować swoim klientom płatności w ratach. Sklepy na platformie Selly będą mogły uruchomić taką opcję na swoich stronach bez potrzeby ingerowania w ustawienia techniczne. Obsługa zwrotów dla rat również będzie możliwa bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego sklepu.

– Płatności Online Blue Media pozwolą naszym klientom nie tylko zaoszczędzić czas w związku z szybkim i łatwym wdrożeniem. Klienci Selly będą otrzymywać wpłaty z całego dnia w ciągu 24 godzin, a dodatkowo codziennie dostaną raport o transakcjach. To pozwoli im lepiej zarządzać e-sklepem i rozwijać swój biznes – mówi Mariusz Połowczuk z Selly.

Czytaj także: Bank Pekao S.A. przystąpił do Programu Polska Bezgotówkowa

Blue Media/AS