Co ciekawe w 2016 roku jedynie 10% polskich internautów deklarowało, że zaopatruje się w zagranicznych sklepach internetowych, a dzisiaj ta liczba zwiększyła się ponad dwukrotnie – takie dane prezentuje raport „E-Commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”. Na wzrost popularności AliExpress wpływa zapewne współpraca chińskiej platformy z PayU, które gwarantuje bezpieczne zakupy i możliwość transakcji w lokalnej walucie.

Polska jednym z najważniejszych krajów dla sprzedawców AliExpress

AliExpress kusi przede wszystkim niskimi cenami i szeroką dostępnością produktów. Już 27 sierpnia polscy klienci będą mogli skorzystać z szeregu promocji z okazji Tygodnia Znanych Marek, przygotowanego wspólnie z PayU. To cykliczne wydarzenie ma na celu promowanie najnowszych trendów modowych w przystępnych dla polskich klientów cenach. W promocji dostępna będzie także elektronika – na przykład smartfony Xiaomi.

Poza możliwością skorzystania z kilkudziesięcioprocentowych zniżek można w tym czasie odebrać także kupon promocyjny o wartości 3$, do wykorzystania podczas kolejnych zakupów w trakcie lub po zakończeniu Tygodnia Znanych Marek. Wystarczy dokonać zakupów na platformie o wartości 25$ i opłacić zamówienie poprzez system PayU. Liczba kuponów promocyjnych jest ograniczona.

To nie koniec niespodzianek – polscy internauci mają zyskać dostęp do kolejnego wydarzenia, czyli Globalnego Festiwalu Zakupów, znanego jako Dzień Singla. Wydarzenie odbywa się 11 listopada, a w zeszłym roku w 24 godziny Alibaba Group (właściciel AliExpress) zarobiła na nim ponad 25 miliardów dolarów. To dwa razy więcej niż zyski z Black Friday i Cyber Monday razem wziętych… Więcej o Single’s Day można przeczytać tutaj.