Partner serwisu Visa dla biznesu

Polska firma powalczy o chorwacki rynek. Rano plażing a wieczorem iLumio

Łukasz Piechowiak
Łukasz Piechowiak
#Fintech
Opublikowano: 30 września 2016, 17:46 Aktualizacja: 15 kwietnia 2019, 22:03

Krakowska spółka Ailleron SA wprowadza swój innowacyjny system interaktywnej obsługi gości hotelowych iLumio do najpopularniejszych wśród Polaków kierunków wakacyjnych, rozpoczynając współpracę z nowymi partnerami w Chorwacji i Słowenii. – Wierzymy, że współpraca z firmą New Vibrations z Chorwacji oraz z MAiS Informacijski Sistemi d.d. działającej w Słowenii, będzie owocna i korzystna dla obu stron. New[…]

Krakowska spółka Ailleron SA wprowadza swój innowacyjny system interaktywnej obsługi gości hotelowych iLumio do najpopularniejszych wśród Polaków kierunków wakacyjnych, rozpoczynając współpracę z nowymi partnerami w Chorwacji i Słowenii.

– Wierzymy, że współpraca z firmą New Vibrations z Chorwacji oraz z MAiS Informacijski Sistemi d.d. działającej w Słowenii, będzie owocna i korzystna dla obu stron. New Vibrations działa na chorwackim rynku od 2005 roku i obsługuje obecnie ponad 450 klientów z branży hotelarskiej dostarczając rozwiązania typu cloud PMS, systemy bookingowe, strony www, narzędzia typu channel manager i revenue manager. Słoweński partner od kilkunastu lat zajmuje się integracją i wdrażaniem systemów klasy PMS na rynku lokalnym. Wcześniej był integratorem systemu Micros Fidelio, obecnie produkuje własny PMS, który jest dostępny również w chmurze, pod nazwą Hotelinco. Dla obu Partnerów sprzedaż rozwiązań iLumio będzie stanowiło poszerzenie oferty sprzedaży do istniejących Klientów, jak również będzie podstawą oferty dla nowych Hoteli – mówi Grzegorz Młynarczyk, Wiceprezes Ailleron SA.

Rynek turystyczny to od lat jeden z najsilniejszych i najbardziej stabilnych sektorów w tym kraju. Chorwacja jest jedną z najatrakcyjniejszych destynacji wakacyjnych dla Europejczyków.

W 2015 roku Chorwację odwiedziło 15 mln osób

Według oficjalnych danych chorwackich izb turystyki w okresie od stycznia do grudnia 2015 Chorwację odwiedziło 14,9 mln osób (wzrost o 8,5 % więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym), które łącznie wykupiły 80 mln noclegów. W Słowenii natomiast jest wiele miejsc szczególnie wartościowych ze względu na wartość przyrodniczą czy historyczną. Wpływy z turystyki w 2015 r. wyniosły 2,2 mld EUR. Turyści zagraniczni coraz chętniej odwiedzają Słowenię, najwięcej z Austrii, Włoch, Niemiec i Chorwacji, a ich liczba systematycznie rośnie.

Ogromny potencjał, szczególnie rynku chorwackiego, na którym działają głownie duże, dobrze zorganizowane resorty, stanowi dla nas bardzo atrakcyjny rynek do rozwoju sprzedaży produktów iLumio. Zarówno rozwiązanie iLumio TV, dostarczające rozrywkę w pokoju, jak i aplikacja mobilna iLumio Mobile Concierge dostępna na smartphony gości, cieszą się dużym zainteresowaniem chorwackich hotelarzy. Najbardziej pożądane moduły to Digital Key do otwierania drzwi telefonem gościa oraz funkcje służące do szybkiego check-in i check-out. Dla chorwackich hotelarzy bardzo ważnym elementem są również programy lojalnościowe i funkcje aplikacji umożliwiające bezpośredni kontakt z gościem nawet po jego wyjeździe z hotelu. iLumio Mobile Concierge wspiera systemy lojalnościowe i udostępnia w aplikacji narzędzia komunikacyjne takie jak chat czy video rozmowa z hotelowym concierge – dodaje Piotr Kapica, Sales Channel Manager CEE.


iLumio w hotelu Mikołajki.
Materiał zewnętrzny

Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

polska-firma-powalczy-o-chorwacki-rynek-rano-plazing-a-wieczorem-ilumio