Około godziny 13.00 systemy Banku Millennium zaczęły działać poprawnie.
-Informujemy, że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia – napisał Bank Millennium.
Informujemy że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
— Bank Millennium (@BankMillennium) 27 stycznia 2020
Problemy z logowaniem do Banku Millennium
Klienci skarżą się, że problemy z logowaniem występują od wczesnych godzin porannych. Po wpisaniu haseł do serwisów pojawia się komunikat o błędzie. Bank uspokaja, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem wszystkich funkcjonalności. Na szczęście płatności kartą powinny działać bez zarzutu.
Awarie bankowe to spory problem dla użytkowników, a w skali roku dochodzi do około 60-ciu tego typu incydentów. Największym ryzykiem obarczony jest okres około 10-tego dnia każdego miesiąca, gdy większość Polaków dostaje pensje i płaci rachunki.