Partner serwisu Visa dla biznesu

Poranna awaria w Banku Millennium [Aktualizacja]

Fintek
Fintek
#Awarie bankowe#Millennium
Opublikowano: 27 stycznia 2020, 11:37 Aktualizacja: 27 stycznia 2020, 17:41

Klienci Banku Millennium mogą mieć problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej – informuje bank na Twitterze.

Poranna awaria w Banku Millennium

[Aktualizacja] Około godziny 13.00 systemy Banku Millennium zaczęły działać poprawnie.

-Informujemy, że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem. Pracujemy nad rozwiązaniem. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia – napisał Bank Millennium.

 

Problemy z logowaniem do Banku Millennium

Klienci skarżą się, że problemy z logowaniem występują od wczesnych godzin porannych. Po wpisaniu haseł do serwisów pojawia się komunikat o błędzie. Bank uspokaja, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem wszystkich funkcjonalności. Na szczęście płatności kartą powinny działać bez zarzutu.

Awarie bankowe to spory problem dla użytkowników, a w skali roku dochodzi do około 60-ciu tego typu incydentów. Największym ryzykiem obarczony jest okres około 10-tego dnia każdego miesiąca, gdy większość Polaków dostaje pensje i płaci rachunki.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

poranna-awaria-w-banku-millennium