O awarii napisał serwis Bankier.pl. Kłopoty z zalogowaniem do e-bankowości pojawiły się już z samego rana. Następnie rzecznik mBanku poinformował, że awaria została usunięta około godziny 9.00. Niestety jakiś czas później problemy powróciły – wielu klientów nie może zalogować się zarówno do bankowości internetowej, jak i mobilnej.

Awaria w mBanku – klienci nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej

To już kolejna awaria mBanku w ciągu ostatnich tygodni. W połowie września klienci banku zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji, płatnościami BLIKIEM, a także z mobilną autoryzacją. Ostatecznie awaria została usunięta w godzinach popołudniowych.

Z naszych szacunków wynika, że w całym 2019 roku doszło do ponad 30 awarii bankowych – mowa tu o problemach, które trwały dłużej niż godzinę i zostały zauważone przez sporą grupę klientów. Oczywiście rozumiemy, że awarii nie da się uniknąć, ale jest to spory problem dla klientów.

Co jeśli nie będziemy mogli zapłacić kartą w sklepie? Albo jeśli nie będziemy mogli zalogować się do bankowości elektronicznej i wykonać ważnego przelewu? To poważne problemy. W takich sytuacjach zawsze można skorzystać z gotówki, albo z rachunku w innym banku. Trzeba być po prostu przygotowanym na taką ewentualność.