W związku z błędem w działaniu aplikacji na urządzeniach z systemem Android, także użytkownicy Mojego ING mobile mogą mieć problem z działaniem aplikacji. Problem jest globalny i zidentyfikowany przez Google. Rozwiązaniem jest aktualizacja aplikacji System WebView – czytamy w komunikacie ING Banku Śląskiego.

Awaria Androida. Nie działają niektóre aplikacje

Zgodnie z opisem ze sklepu Google Play Android System WebView to wstępnie zainstalowany na urządzeniu składnik systemu bazujący na Chrome. Umożliwia on aplikacjom na Androida wyświetlanie treści internetowych. Należy go na bieżąco aktualizować, by zawierał najnowsze zabezpieczenia i poprawki.

Jeśli masz problem z uruchomieniem aplikacji Moje ING, sprawdź, czy masz zaktualizowany System WebView – zwraca uwagę ING Bank Śląski. Jak dokonać aktualizacji? Wystarczy wejść do sklepu Google Play, znaleźć System WebView i wybrać pole „Aktualizuj”. To powinno rozwiązać także problemy z innymi niedziałającymi aplikacjami na Androidzie.

ING Bank Śląski ma ponad 2,3 mln aktywnych klientów mobilnych – chodzi tutaj o osoby korzystające zarówno z aplikacji, jak i bankujące mobilnie przez przeglądarkę.