karuzela_fastpass_01_24_B

Wystarczy zamówić taksówkę M1 TAXI, dzwoniąc pod numer 61 8 222 222 (24h) i podać hasło „BLIK”. Następnie zapłacić za przejazd BLIKIEM przy pomocy aplikacji Fastpass zainstalowanej w telefonie kierowcy, by w ciągu kilku minut od zrealizowania płatności otrzymać zwrot nawet do 50% kosztu przejazdu. Maksymalna kwota rabatu to 15 zł.

Czytaj także: Czy Google to już fintech? Nowa aplikacja pozwala płacić dźwiękiem

Czym jest BLIK i jak działa Fastpass?

BLIK to nowoczesny system płatności mobilnych, który pozwala szybko i wygodnie płacić za zakupy w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce, a od początku 2017 r. dzięki aplikacji Fastpass by Tpay.com, także w taksówkach poznańskiej korporacji M1 TAXI.

Płacąc BLIKIEM, wystarczy podać kod z aplikacji w telefonie i gotowe. Mechanizm identyfikacyjny opiera się o jednorazowe kody, generowane przez system na żądanie banku. Kod stanowi unikalną kombinację sześciu cyfr i zachowuje ważność tylko przez dwie minuty.

Czytaj także: UberEats startuje w Poznaniu

Jak rozpocząć przyjmowanie płatności BLIKIEM?

To proste. Wystarczą do tego 3 kroki.

  • Krok 1 – pobranie aplikacji Fastpass dla systemu Android, a już wkrótce także iOS.
  • Krok 2 – rejestracja z poziomu aplikacji lub powiązanie z kontem na Tpay.com.
  • Krok 3 – rozpoczęcie przyjmowania płatności BLIKIEM.

Fastpass by Tpay.com to pierwszy mobilny terminal BLIK w Polsce. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu możesz posiadać terminal we własnej kieszeni i przyjmować płatności wszędzie tam, gdzie chcesz i kiedy tego potrzebujesz.

Czytaj także: Popularny CCleaner zhakowany. Sprawdźcie swoją wersję programu

Kto skorzystał już Fastpass?

Dzięki aplikacji Fastpass BLIKIEM można zapłacić nie tylko w korporacji M1 Taxi, a także kupić walutę w stacjonarnych kantorach sieci Pomarańczarnia i warszawskim kantorze Tavex.

Z Fastpass korzystają również małe i średnie przedsiębiorstwa usługowe takie jak salony kosmetyczne, sklepy odzieżowe, punkty gastronomiczne, hostele i siłownie.