Przerwa techniczna w Millennium. Nowy Millenet i Apple Pay?

Łukasz Piechowiak
Łukasz Piechowiak
#Millennium
Opublikowano: 24 marca 2019 Aktualizacja: 28 kwietnia 2019

Od godziny 23 w sobotę do 18-tej niedzielę trwać miała przerwa techniczna w dostępie do bankowości elektronicznej w Millennium Bank. W tym czasie Millennium przeprowadza prace modernizacyjne i infrastrukturalne – czyżby klienci Millennium Banku w końcu mieli doczekać się obiecywanego od dawna nowego Millenetu i Apple Pay?

Klienci Banku Millennium od dawna domagają się wprowadzenia Apple Pay. Wiele wskazuje na to, że trwająca obecnie weekendowa przerwa techniczna to sygnał, że już niedługo klienci Millennium Banku będą mogli się cieszyć możliwością płacenia telefonem z logiem nadgryzionego jabłka. Na Twitterze Bank Millennium odpowiedział, że AP zostanie uruchomione najpóźniej do połowy kwietnia.

Użytkownicy odnotowali ten informacyjny falstart – to lekcja na przyszłość. Jeśli już określać termin wdrożenia, to trzeba używać sformułowań typu „wkrótce”, „niebawem”, a jeśli chcemy być bardziej precyzyjni to: „na przełomie połowy roku” albo w „I lub w II kwartale”.

Nowy Millenet i Apple Pay

Bank Millennium ma 1,8 mln klientów bankowości elektronicznej i ok. 1 mln klientów bankowości mobilnej. Uruchomienie Apple Pay zapowiadano w lutym, najpóźniej w marcu. Zbliża się kwiecień, więc to jest ostatni tydzień na wdrożenie tej oczekiwanej przez klientów usługi. Millennium to ostatni duży bank w Polsce, który nie oferuje swoim klientom dostępu do mobilnego portfela od Apple. Pełną listę banków z AP można znaleźć tutaj.

Bank Millennium 5 lutego 2019 podczas konferencji wynikowej zapowiedział wdrożenie nowej wersji Millenetu – systemu bankowości elektronicznej.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

przerwa-techniczna-w-millennium-nowy-millenet-i-apple-pay