Uprawnieni posiadacze kart uzyskają dostęp do ponad tysiąca lotniskowych saloników VIP na całym świecie oraz zniżki obowiązujące w ekskluzywnych restauracjach na terenie portów lotniczych. Niektórzy mogą dodatkowo wybrać opcję przywilejów „premium” związanych z transportem, usługami spa, przyspieszoną odprawą czy cyfrowymi kuponami na bezpłatne posiłki i napoje.

Czytaj także: Jedna karta zamiast kilku. Startuje aplikacja Curve

Jak działa Airport Companion od Visa?

Posiadacze kart mogą zarządzać swoim uczestnictwem w programie – w tym także dokonywać płatności, otrzymywać przydatne rekomendacje, itp. – za pośrednictwem aplikacji „Airport Companion”.

– Stale poszukujemy nowych sposobów na dostarczenie dodatkowych korzyści użytkownikom kart Visa, dbając jednocześnie o interesy handlowe naszych klientów instytucjonalnych” – powiedział Mike Lemberger, senior vice president, products and solutions, Visa w Europie.

– Nasze nowe partnerstwo z firmą DragonPass to wspaniały przykład wartościowej usługi o globalnym zasięgu, która urozmaica naszą ofertę, wykorzystując wspólne zasoby obu partnerów. Wiemy, że użytkownicy kart Visa podczas swoich podróży często korzystają z lotnisk. Dzięki współpracy z DragonPass europejscy konsumenci otrzymają szereg przywilejów zwiększających komfort tych podróży na całym świecie – dodał Mike Lemberger.

Oferta DragonPass działa w oparciu o platformę Visa Developer (https://developer.visa.com) z wykorzystaniem interfejsów programistycznych aplikacji (API) Visa, co umożliwia szybką i bezproblemową weryfikację kont i uprawnień użytkowników programu. Dzięki temu, banki mogą łatwiej zintegrować usługę z własnymi aplikacjami, a także dopasować ofertę do konkretnych oczekiwań klientów oraz własnych celów biznesowych.

Czytaj także: Ponad 21 mln zł na walkę z fraudem i e-dopingiem

Program łatwy do wdrożenia

Korzystając z uproszczonego cyfrowego procesu włączania do programu nowych uczestników, instytucje finansowe będą w stanie wdrożyć usługę szybko, efektywnie i zgodnie ze swoimi potrzebami. DragonPass da im również możliwość prowadzenia specjalistycznych kampanii segmentowych w celu optymalizacji usługi, skutkującej zwiększeniem uczestnictwa w programie, lojalności klientów oraz oferowanej im wartości dodanej.

Program DragonPass stale poszerza swój globalny zasięg, oferując obecnie dostęp do ponad tysiąca saloników lotniskowych – np. we Frankfurcie (Maple Leaf lounge) czy na londyńskim Heathrow (Plaza Premium Lounge) – oraz zniżki w ponad dwóch tysiącach restauracji na lotniskach całego świata, jak np. Caviar House w Maladze czy Los Clos w Dubaju.

– Jesteśmy zachwyceni, że możemy współpracować z Visa przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, przynoszących dodatkowe korzyści podróżującym posiadaczom kart Visa – powiedział Andrew Harrison Chinn, global managing director, DragonPass.

– Świadcząc nasze usługi zawsze dążymy do tego, żeby – w często złożonym i skomplikowanym ekosystemie lotniskowym – zapewnić klientowi jak najwyższy komfort podróży – dodał Andrew Harrison Chin.