Onlinowa PragmaGo radzi sobie świetnie. Na obydwu płaszczyznach spółka zanotowała rekordowe wyniki. Obroty zrealizowane od stycznia do grudnia br. wyniosły 704 mln zł, co jest wynikiem o 21 proc. lepszym od dotąd najlepszego historycznie analogicznego okresu 2016 r.

Czytaj także: Czy hakerzy mogą zaatakować samolot?

Wzrost liczby klientów

W samym 4 kwartale Pragma Faktoring podpisała 194 umowy faktoringu z nowymi Klientami (podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 56 umów), większość z tych 194 umów została podpisana w ramach działalności onlinowego segmentu PragmaGO.

Dodatkowo w całym 2017 r. z usług faktoringowych Pragmy skorzystało aż 600 Klientów (328 rok wcześniej).

Czytaj także: Grzegorz Micyk, Finiata – w Polsce rozwijamy się najszybciej

Tomasz Boduszek pragma go

Nowe usługi online

Fintech PragmaGO jest obecnie segmentem, z którym spółka wiąże największe plany rozwoju. – Dynamika wzrostu  w zakresie liczby pozyskiwanych i obsługiwanych Klientów świadczy o wysokiej jakości usług Pragma Faktoring, ale też jest wynikiem uruchomionej w tym roku onlinowej sprzedaży usług mikrofinansowania – powiedział Tomasz Boduszek, prezes spółki.

PragmaGO to kluczowy obszar w naszej strategii. Jest nowoczesna, przyjazna dla Klientów i łatwo skalowalna. Jestem przekonany, że pozwoli nam ona istotnie zwiększyć i skalę działalności spółki, i jej rentownośćdodaje.

Czytaj także: Kolejna edycja Paris Fintech Forum