Partner serwisu Visa dla biznesu

Rekordowa liczba klientów PragmaGO

Asia Stankiewicz
Asia Stankiewicz
#Fintech
Opublikowano: 16 stycznia 2018, 10:47 Aktualizacja: 24 lutego 2019, 18:56

Pragma Faktoring SA poinformowała dziś o wynikach sprzedażowych czterech kwartałów 2017 r. Informacja obejmuje dane dotyczące zrealizowanych obrotów oraz liczby pozyskanych Klientów.

pragma go

Onlinowa PragmaGo radzi sobie świetnie. Na obydwu płaszczyznach spółka zanotowała rekordowe wyniki. Obroty zrealizowane od stycznia do grudnia br. wyniosły 704 mln zł, co jest wynikiem o 21 proc. lepszym od dotąd najlepszego historycznie analogicznego okresu 2016 r.

Czytaj także: Czy hakerzy mogą zaatakować samolot?

Wzrost liczby klientów

W samym 4 kwartale Pragma Faktoring podpisała 194 umowy faktoringu z nowymi Klientami (podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 56 umów), większość z tych 194 umów została podpisana w ramach działalności onlinowego segmentu PragmaGO.

Dodatkowo w całym 2017 r. z usług faktoringowych Pragmy skorzystało aż 600 Klientów (328 rok wcześniej).

Czytaj także: Grzegorz Micyk, Finiata – w Polsce rozwijamy się najszybciej

Tomasz Boduszek pragma go

Nowe usługi online

Fintech PragmaGO jest obecnie segmentem, z którym spółka wiąże największe plany rozwoju. – Dynamika wzrostu  w zakresie liczby pozyskiwanych i obsługiwanych Klientów świadczy o wysokiej jakości usług Pragma Faktoring, ale też jest wynikiem uruchomionej w tym roku onlinowej sprzedaży usług mikrofinansowania – powiedział Tomasz Boduszek, prezes spółki.

PragmaGO to kluczowy obszar w naszej strategii. Jest nowoczesna, przyjazna dla Klientów i łatwo skalowalna. Jestem przekonany, że pozwoli nam ona istotnie zwiększyć i skalę działalności spółki, i jej rentownośćdodaje.

Czytaj także: Kolejna edycja Paris Fintech Forum

[Pragma Faktoring SA/AS]


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

rekordowa-liczba-klientow-pragmago