Nowa wersja aplikacji zapewnia dostęp do wszystkich produktów w zakładce Centrum (Hub). Pojawiła się także funkcjonalność pozwalająca usuwać i dodawać produkty z i do ekranu głównego. Dolne menu zamieniło się w widget, który ma pomóc w nawigowaniu po kolejnych funkcjach apki.

Dostęp do wszystkich produktów w Centrum (Hub)

Centrum (Hub) to kluczowa zmiana w nowej wersji aplikacji. Grupuje ona na jednej stronie, w formie kolorowych kafelków, wszystkie produkty Revolut i pozwala wyszukać ulubione usługi przewijając ekran. Dla łatwiejszej identyfikacji są one uporządkowane według znanych już klientowi kategorii.

Klienci mogą teraz customizować wygląd aplikacji usuwając z ekranu głównego produkty, z których na co dzień nie korzystają. W ich miejsce mogą dodawać ulubione produkty, które chcą widzieć zawsze po otwarciu aplikacji, przenosząc je z Centrum (Hub) na ekran główny.

Inteligentna wyszukiwarka z autosugestią

Nowy layout aplikacji Revolut ma poprawić łatwość nawigacji. Pomóc ma w tym inteligentna wyszukiwarka na górze każdego z ekranów, by można było przenieść się w dowolne miejsce w apce. Gdy tylko klient zaczyna wpisywać hasło w wyszukiwarkę pojawią się autosugestie, powiązane tematycznie lub ostatnio wyszukiwane, by dodatkowo przyspieszyć proces.

– Nowa wersja aplikacji zapewni naszym klientom możliwość interakcji i szybkiego dostępu do ulubionych funkcji. Ulepszony interfejs to efekt analizy sugestii przesłanych przez klientów w ciągu kilku ostatnich miesięcy – powiedział Ivan Vazhnov, szef zespołu Android w Revolut.

Od założenia w roku 2015, Revolut rozwinął ofertę produktów wykraczającą daleko poza wymianę walut, dodając kolejne usługi takie jak, Revolut Business, Junior, Kryptowaluty, Towary, Sejfy, Rewards i karty świecące w ciemności. Stał się jedną z największych społeczności Fintech liczącą ponad 15 milionów klientów.