Przedsiębiorcy to coraz większa grupa klientów Revoluta. Łącznie jest ich już ok. 200 tys., z tego na Polskę przypada ok. 5 tys. Kim są klienci biznesowi Revoluta? To przede wszystkim freelancerzy, małe firmy kilkuosobowe, ale coraz częściej także duże przedsiębiorstwa zatrudniające ponad 100 osób. Nie ma dominacji jednej branży – wśród klientów biznesowych znajdziemy firmy z sektora e-commerce, it, aż po spedycje czy gastronomię. Revolut planuje jeszcze większe skupienie uwagi na przedsiębiorcach – obecnie aktywnie rekrutuje pracowników, którzy w Krakowie będą odpowiedzialni za rozwój i sprzedaż produktu dla firm w Polsce.

SoftPOS i bramka płatnicza w Revolut

W niedalekiej przyszłości Revolut zamierza zaoferować klientom biznesowym możliwość skorzystania z softPOSa – dowiedział się Fintek.pl. SoftPOS to rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie urządzenia mobilnego, czyli smartfona, jako terminala płatniczego. Na razie szczegółów brak, ale z nieoficjalnych przecieków wynika, że rozwiązanie najprawdopodobniej w pierwszej kolejności będzie testowane w Wielkiej Brytanii. Terminy i szczegóły wdrożenia to na razie pieśń przyszłości, ale zamiary są już wyartykułowane – ich realizacja to zapewne kwestia czasu.

Do tego Revolut zaoferuje bramkę płatniczą – wydaje się to oczywistym krokiem w rozwoju aplikacji, z której korzysta już 7 mln klientów. Fintech właśnie wystartował w Azji, niebawem zadebiutuje też w USA. Eksperci spodziewają się skokowego przyrostu liczby użytkowników. Zapewne stąd pomysł na budowę całego ekosystemu finansowego wokół aplikacji, co zapewne może poprawić poziom zaangażowania klientów.

Pożyczka w Revolut

Revolut już prawie rok temu zapowiedział wprowadzenie do oferty pożyczek dla klientów. Na razie o usłudze niewiele wiadomo, ale możemy domyślać się, że będzie to coś na kształt linii kredytowej. Fintech raczej nie rzuca słów na wiatr i coś faktycznie jest na rzeczy, gdyż firma prowadzi aktywną rekrutację na stanowisko Head of Credit w Warszawie.