Usługa Revolut Business powstała nieco ponad 3 lata temu, w lipcu 2017 roku. Obecnie fintech planuje ekspansję usług dla firm do USA i Australii. Celem pozostaje błyskawiczne i łatwe przesyłanie firmowych przelewów między kontynentami – czytamy w komunikacie.

500 tysięcy kont Revolut for Business

W ciągu ostatnich 6 miesięcy Revolut Business udostępnił szereg nowych produktów, w tym karty debetowe, błyskawiczne przelewy w euro SEPA Instant, przelewy w rupiach indyjskich (INR), polecenia zapłaty, narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi, otwartą bankowość w postaci dostępu do kont w innych bankach (UK), program Rewards obejmujący zniżki na usługi partnerów np. Quickbooks, Bullet HQ i Clear Books.

Nowy interfejs to ułatwienie dla klientów firmowych w poruszaniu się po wersji web – jej kafelkowy układ w bliższym stopniu odpowiada teraz wersji mobilnej. Dodatkowo, z myślą o osobach pracujących także wieczorem, wprowadzono tryb ciemny, który poprawia czytelność tekstu, zwiększa kontrast i jest mniej wymagający po zmroku dla oczu użytkownika.

Usługi Revolut Business, nad którymi trwają obecnie prace to: nowe integracje i rozwiązania w obszarze open banking, lokalizacja danych konta na poszczególnych rynkach, narzędzia w zakresie akceptacji płatności, usprawnienia funkcji zarządzania subskrypcjami i wydatkami służbowymi, więcej opcji dla kart firmowych i nowa odsłona funkcji Savings & Rewards.

Kilka dni temu wynikami w zakresie obsługi klientów firmowych chwalił się także inny fintech. Chodzi o Monzo Business, które pozyskało 50 tys. klientów w zaledwie 6 miesięcy.

/RT