Wystarczy zarejestrować się pod tym linkiem. Brytyjski fintech udostępnił także karty Metal w dwóch nowych odcieniach – Silver i Space Grey. Od dziś można je zamówić z poziomu aplikacji.
Revolut chwali się wynikami i powiększa liczbę klientów
W sumie na świecie z usług Revoluta korzysta już ponad 7 mln klientów w Europie. Coraz większą popularnością cieszy się również wspomniany pakiet Metal, do którego dołączyło już kilkaset tysięcy użytkowników. Plan Revolut Metal to dodatkowe benefity w postaci 1% moneyback w każdej spośród 29 wspieranych przez Revolut walut tradycyjnych i 5 walutach cyfrowych, usługi concierge oraz wczesny dostęp do nowych usług, takich jak udostępniona ostatnio platforma do bezprowizyjnego handlu akcjami.
Kilka tygodni temu fintech zaprezentował także wyniki finansowe za 2018 rok. W zeszłym roku Revolut odnotował przychody na poziomie 58,2 mln funtów, ale strata wyniosła niespełna 33 mln GBP. Zgodnie z zapewnieniami firmy strata wynika z dużej skali poczynionych inwestycji, a inwestorom ma bardziej zależeć na zwiększaniu zasięgu usługi, niż zysków.
Kilka tygodni temu Revolut wystartował w Singapurze, a osobą odpowiedzialną za ekspansję na rynek azjatycki jest Polak – Jakub Zakrzewski, Head of Growth w regionie Azji i Pacyfiku. Na etapie beta-testów aplikację Revoluta miało pobrać ponad 30 tys. mieszkańców Singapuru.