Na kluczowe dla rozwoju firmy stanowiska, Revolut zatrudnił właśnie trzy doświadczone menedżerki. Monika Kania pokieruje rozwojem oferty dla polskich firm (Revolut for Business), Katarzyna Dyrcz będzie odpowiadała za markę Revolut jako pracodawcy w Polsce (Employer Branding), Karolina Kornet buduje lokalny zespół ds. ryzyka kredytowego i nowych produktów (Revolut Credit) – informuje fintech w komunikacie.

Revolut rekrutuje nowych pracowników

– W 2020 roku stawiamy na dostosowanie naszej oferty dla firm do potrzeb polskich przedsiębiorców, udostępnienie użytkownikom nowych produktów i usług, dalsze inwestycje w Krakowie oraz usprawnienie obsługi klienta. W tym celu wzmacniamy polski zespół – mówi Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

Revolut zatrudnia ponad 1800 pracowników, największym na świecie biurem jest centrum usług w Krakowie. Kluczowymi zespołami zlokalizowanymi w Polsce są Technology, Data, Support, Compliance, Risk, FinCrime, Payments, People i Product.

Z usług Revoluta korzysta już 10 mln użytkowników w Europie – z czego 900 tys. w Polsce. Co więcej fintech obsługuje już 250 tys. firm na Starym Kontynencie. Najwięcej, bo 49% w Wielkiej Brytanii. Teraz Revolut wchodzi w nowy etap – lokalizowania oferty biznesowej, tak by spełniała oczekiwania przedsiębiorców w konkretnym kraju. Rozwojem oferty dla polskich firm (Revolut for Business) pokieruje Monika Kania, wcześniej CEO w Xchanger (marketplace walutowy), COO w Telemedico (Docplanner Group), menedżer ds. ekspansji sieci handlowej (Lidl).

Kolejne ważne stanowisko inicjuje budowę nowego zespołu produktowego. Karolina Kornet, jest pierwszą osobą, która – w roli credit risk menedżera – zbada rynek pod kątem uruchomienia w Polsce usług kredytowych. Wcześniej zarządzała ryzykiem w firmach pożyczkowych (International Personal Finance) oraz finansowych startupach, w krajach CEE (Mogo Finance, Revoplus).