23 listopada 2017, 09:00:IT w Administracji GigaCon - Hotel Courtyard, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, Polska

Revolut poszerza ofertę. Teraz w aplikacji ubezpieczycie smartfona

Revolut też chce zostać bankiem

Użytkownicy Revolut uzyskają teraz dostęp do kolejnej funkcji – korzystnego ubezpieczenia. Posiadacze aplikacji będą mogli ubezpieczyć swoje smartfony za koszt nawet 4 zł tygodniowo.

Dzięki współpracy z branżowym gigantem Simplesurance, 900 000 użytkowników będzie mogło ubezpieczyć swoje telefony od wypadków, uszkodzeń od wody I uszkodzeń wynikających z użytkowania (włącznie z pęknięciami ekranów), pod warunkiem że nie są starsze niż 6 miesięcy.

Czytaj także: Eurosport łączy siły z właścicielem Snapchata

Ubezpieczenia w aplikacji Revolut

Ubezpieczenie urządzenia zajmuje zaledwie 30 sekund, a cały proces rejestracji jest zintegrowany z aplikacją mobilną Revolut. Po rejestracji polisa i opcje zarządzania nią będą dostępne w aplikacji – na wyciągnięcie palców. W razie wypadku, klienci będą mogli zgłosić szkodę online.

Simplesurance i Revolut planują naprawiać uszkodzone telefony w czasie poniżej 48 godzin, w przeciwieństwie do tradycyjnych ubezpieczycieli którym średnio zajmuje to 2-3 tygodnie. Klienci Revolut Premium będą też mieć opcję otrzymania 20% zniżki na ubezpieczenie urządzenia oraz możliwość wyboru rozliczenia zarówno rocznego jak I tygodniowego.

Ubezpieczenie dostarczane jest przez Allianz Worldwide Partners, podczas gdy Revolut i Simplesurance odpowiadają za sprzedaż produktu i obsługę użytkownika. Zlokalizowane w Berlinie Simplesurance zostało założone w 2012 i od tego czasu uzyskało ponad 300 000 klientów na całym świecie.

Chociaż oferta ubezpieczenia urządzeń jest skierowana do wszystkich użytkowników Revolut, będzie ona szczególnie korzystna dla osób często podróżujących, które najczęściej padają ofiarami zawyżonych opłat I powolnych napraw. Revolut i Simplesurance obiecują swoim klientom jedną z najniższych stawek na rynku –  4 zł tygodniowo lub 200 zł rocznie.

– Wiemy, że 80% naszych użytkowników jest właścicielami wysokiej klasy smartfonów i że 1/3 z tej liczby przyznaje się do uszkadzania ekranów w ciągu pierwszego roku od zakupu nowego telefonu. Dlatego chcieliśmy zapewnić bezpieczne i tanie ubezpieczenie dla naszych klientów, w szczególności tych, którzy z powodu częstych podróży mają problem ze znalezieniem oferty która byłaby zarówno niedroga jak i dostępna na całym świecie. – podsumowuje Nicolai Storonsky, założyciel i CEO Revolut.

[Revolut/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone