Visa i Revolut, londyński fintech z którego korzysta ponad 7 milionów użytkowników w Europie i blisko 700 tysięcy w Polsce, ogłosiły dziś umowę, która pomoże w globalnej ekspansji Revolut. Dzięki wykorzystaniu marki, skali i akceptacji kart Visa na świecie, Revolut będzie w stanie zaoferować usługi w pięciu nowych regionach, dotrzeć do 24 nowych rynków i operować na, w sumie, 56 rynkach. W ramach ustaleń, w trakcie globalnej ekspansji Revolut będzie w pierwszej kolejności oferował karty Visa.

Revolut oferuje klientom, za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej, szerokie spektrum usług finansowych takich jak wymiana walut, narzędzia do kontroli wydatków, szybkie przelewy między użytkownikami – wszystko to w połączeniu z kartami Visa. W ramach kontynuacji udanej współpracy w Europie, Visa pomoże Revolut wejść na nowe rynki, których lista obejmie z początku, Australię, Brazylię, Kanadę, Japonię, Nową Zelandię, Rosję, Singapur oraz Stany Zjednoczone, a następnie Argentynę, Chile, Kolumbię, Hong Kong, Indie, Indonezję, Koreę Południową, Malezję, Meksyk, Filipiny, Arabię Saudyjską, RPA, Taiwan, Tajlandię, Ukrainę i Wietnam.

– Cieszymy się z kontynuacji i rozwoju naszej współpracy z Visa, globalnym liderem w cyfrowych płatnościach, z którym realizujemy wspólną wizję natychmiastowych, innowacyjnych płatności – mówi Nik Storoński, współzałożyciel i CEO Revolut.

– Nowy globalny kontrakt z Visa pojawił się we właściwym momencie, ponieważ rozpoczynamy proces wchodzenia na wiele nowych rynków, by zaoferować użytkownikom na całym świecie większą kontrolę nad finansami, elastyczność i innowacyjne funkcje Revolut, z których Europejczycy korzystają już kilka lat – dodał Storoński.

– Revolut dokonał wielkiego postępu dostarczając innowacyjne i unikalne doświadczenie klientom w Europie. Bardzo cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy w momencie gdy Revolut zamierza zrealizować swoje ambicje globalnej ekspansji i zwiększyć wolumeny transakcji procesowane w ramach sieci Visa” – powiedziała Jeni Mundy, Dyrektor Zarządzająca w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Visa. “Visa jest akceptowana w blisko 54 milionach punktach usługowych w 200 krajach, dzięki temu posiada skalę, doświadczenie i ekspertyzę niezbędną by skutecznie pomóc fintechom, takim jak Revolut, w globalnej ekspansji – dodała Mundy.

Visa i Revolut zbudowały w ciągu ostatnich czterech lat silne partnerstwo

Fintech zaczął wydawać użytkownikom karty Visa w Europie w lipcu 2017 roku. Od tamtego czasu, Revolut wykorzystał ekspertyzę i globalną sieć Visa do swojego dynamicznego wzrostu i oferuje dziś karty z logo Visa na wszystkich kluczowych rynkach w Europie.

W ciągu ostatnich czterech lat Revolut był aktywnym uczestnikiem innowacji w globalnych finansach. By pomóc konsumentom lepiej zarządzać cyfrowo swoimi pieniędzmi, Revolut i Visa umożliwią:

Elastyczne, spersonalizowane i błyskawiczne usługi finansowe

Użytkownicy Revolut otrzymują w czasie rzeczywistym powiadomienia o wydatkach, miesięczne notyfikacje o przekroczonym budżecie, mogą ustawiać limity wydatków w poszczególnych kategoriach. Uzupełnieniem aplikacji Revolut jest Visa API, w tym Visa Token Service i Payments Attribute Account Inquiry, karty przedpłacone i debetowe Visa, oferujące szybkość i bezpieczeństwo płatności, do którego klienci Visa są przyzwyczajeni.

Błyskawiczne, niedrogie usługi wymiany walut

Jako jedną z najoszczędniejszych metod, użytkownicy Revolut mogą płacić za granicą w ponad 150 walutach oraz przechowywać i wymieniać 29 walut i 5 kryptowalut, w tym bitcoin, dolar kanadyjski, dolar amerykański, peso meksykańskie, funty brytyjskie i euro – bezpośrednio w aplikacji po kursie międzybankowym.

Płatności P2P: Jednym kliknięciem użytkownicy mogą błyskawicznie, bezpłatnie wysyłać i prosić o pieniądze a także dzielić rachunki w restauracjach i barach z każdym użytkownikiem Revolut na świecie.

Globalny kontrakt Visa i Revolut bazuje na długookresowym zaangażowaniu Visa w sektor fintech i pokazuje w jasny sposób strategiczne priorytety firmy, w tym:

  • Visa Direct, platforma Visy ułatwiająca szybkie przelewy na ponad miliard kont na świecie,
  • Usługi płatności B2B Visy dla małych i średniej wielkości firm oraz globalnych korporacji,
  • Zaangażowanie Visy w oferowanie usług płatności cyfrowych osobom znajdujących się poza systemem bankowym poprzez programy społeczne.