CEO Academy: Growth Strategies for Global Tech Startups to seria wykładów oraz warsztaty organizowane w ramach cyklu CEMS Course. Dzięki kursowi studenci mają zdobyć praktyczną wiedzę o budowaniu, rozwoju i skalowaniu międzynarodowego biznesu. Kadra zarządzająca prężnie działających startupów przeprowadzi ich przez kluczowe etapy tworzenia firmy: od analizy rynku i projektowania produktu przez współpracę z zespołami deweloperskimi, budowanie marki i zdobywanie rynku aż po skalowanie biznesu na arenie międzynarodowej.

To już czwarta edycja CEO Academy

Spotkania CEO Academy potrwają od 10 marca do 16 maja i są skierowane do studentów studiów magisterskich Szkoły Głównej Handlowej. Zgłoszenia trwają do 18 lutego na stronie: ceoacademy.daftcode.com.

Uczestnicy spotkają się też z dyrektorem funduszu VC Innovation Nest, który opowie im o inwestowaniu w startupy z perspektywy osoby, która przeanalizowała już setki innowacyjnych pomysłów na biznes. Pozostałe spotkania w ramach CEO Academy poprowadzą zarządzający polskimi startupami, takimi jak Tylko, Nethone, Straal czy Cateringoo oraz CEO firmy-matki tych startupów, polskiego venture buildera Daftcode.

– CEMS Course uczy praktycznych umiejętności, które studenci wykorzystają stawiając swoje pierwsze kroki w biznesie. Dzięki CEO Academy i spotkaniom z CEOs polskich firm technologicznych mogą poznać cykl życia startupu od kulis, by następnie przekuć tę wiedzę na tworzenie własnych firm czy innych pomysłów na ścieżkę zawodową. To unikalne doświadczenie pomaga studentom zweryfikować ich teoretyczną wiedzę o biznesie i przełożyć ją na rzeczywiste działania. To bezcenna lekcja zarządzania biznesem – mówi prof. Piotr Płoszajski z Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, opiekun CEMS Course.