Ostatnimi czasy Nest Bank dynamicznie ewoluuje. Nie dalej jak w zeszłym miesiącu zmienili swoje logo, kolorystykę aplikacji oraz wygląd kanałów komunikacji z klientem. Nest Bank całkowicie przekształcił swoją identyfikację wizualną, przy okazji zapowiadając możliwość założenia konta w aplikacji mobilnej za pomocą selfie.

Nest Bank rusza po klienta

Za skuteczne polecenie konta, klienci banku mogą zgarnąć od 50 zł do nawet 2000 zł. Za konta osobiste (Nest Konta) można zyskać 50 zł, natomiast za konta firmowe (BIZnest Konta) aż 200 zł. Polecającym może zostać zarówno klient indywidualny Nest Banku jak i przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.

Wystarczy zarejestrować się w programie poleceń, mieć aktywne zgody marketingowe, a następnie przekazywać swój kod polecający znajomym. Rejestrować się można zarówno przez aplikację mobilną, jak i bankowość internetową.

Uczestnik może zaprosić do założenia konta w Nest Banku dowolną liczbę osób lub firm. Łącznie każda osoba polecająca może zarobić aż 2000 zł. Osoba, która otworzy konto z polecenia dostanie bonus w wysokości 50 zł (Nest Konto) lub 100 zł (BIZnest Konto).

Aby otrzymać bonus trzeba założyć konto online ze strony Nest Banku z wykorzystaniem kodu polecającego. Ponadto konto musi być także aktywne. Oznacza to, że w jednym z 3 miesięcy po założeniu rachunku nowy klient musi zapewnić wpływ w wysokości m.in. 2000 zł (na koncie osobistym) lub 5000 zł (na koncie firmowym) oraz przynajmniej 3 razy zapłacić jednym z wybranych przez siebie sposobów: BLIK, karta płatnicza lub przelew.

Każdy nowy klient indywidualny Nest Banku ma możliwość skorzystania z lokaty powitalnej. Nest Lokata Witaj ma obecnie oprocentowanie w wysokości aż 5% w skali roku na 6 miesięcy. Program poleceń obejmuje zarówno Nest Konto, jak i BIZnest Konto.

Co oznacza dobre bankowanie w 2022 roku?

Całkiem niedawno przeprowadziliśmy na ten temat wywiad z Piotrem Krawczykiem, dyrektorem Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji w PKO Banku Polskim. Rozmowa odbyła się przy okazji Banking & Insurance Forum, gdzie zastanawialiśmy się nad tym jakie są główne trendy w rozwoju cyfrowej bankowości, a także nad tym, czy cyfryzacja musi iść w parze z e-klientem?

Tego typu zagadnienia stanowią podstawę do dzisiejszych dyskusji na wielu kluczowych eventach branży finansów. Warto się więc bliżej zapoznać z kilkoma wnioskami. Link do wywiadu znajduje się tutaj.