Klienci będą mogli odroczyć płatność o 14, 30, 60 dni lub rozłożyć ją na raty. Limity finansowania zakupów firmowych mają wynosić od 100 do nawet 50 tys. PLN.
PragmaPay – nowe odroczone płatności dla przedsiębiorców
Dystrybucja PragmaPay odbywa się poprzez zautomatyzowaną integrację techniczną z partnerami PragmaGO.tech. Są nimi np. platformy sprzedażowe, bramki płatnicze czy marketplace’y. PragmaPay nie jest pierwszym rozwiązaniem BNPL stworzonym przez PragmaGO.tech. Do tej pory były one jednak zróżnicowane – w zależności do wymagań partnera – czytamy w komunikacie.
– Zauważyliśmy, że przedsiębiorcy potrzebują usługi, która będzie powtarzalna – niezależnie od miejsca, w którym z niej korzystają. PragmaPay to gwarancja porównywalnych warunków finansowania. Interfejs i User Experience są niezmienne, niezależnie od partnera, który oferuje tę opcję finansowania – mówi Danuta Czapeczko, wiceprezes zarządu PragmaGO.
Przedsiębiorca płaci za zakupy z PragmaPay w 100% online, bez konieczności przesyłania dokumentacji finansowej. Sprzedający otrzymuje zapłatę od razu.
Jak wygląda korzystanie z PragmaPay?
- Przedsiębiorca kupuje online. W koszyku lub bramce płatniczej wybiera opcję „PragmaPay”,
- w następnym kroku może wybrać raty lub odroczenie płatności. Od razu otrzymuje informację o kwocie, która będzie wymagana do zapłaty. Dane do umowy zostaną zaciągnięte automatycznie ze środowiska partnera,
- następnie przedsiębiorca akceptuje zgody, oświadczenia, regulamin oraz umowę. Do podpisania umowy wystarczy kod SMS,
- następnie przedsiębiorca weryfikuje swój rachunek bankowy i potwierdza tożsamość. Weryfikacja wniosku trwa do 3 minut. Jeżeli wniosek zostanie zaakceptowany, zakupy zostaną automatycznie opłacone.