Zakwalifikowani uczestnicy programu otrzymują bezzwrotne wsparcie finansowe do 200 tys. zł oraz 100 godzin konsultacji z ekspertami rynkowymi – czytamy w komunikacie.

Liczy się online

Jednym z odbiorców technologii w III edycji programu AccelUp jest Santander Consumer Bank. Aktualnie w ramach współpracy w II rundzie programu realizuje on projekt z fintechem Plenti – tworzącym platformę, która oferuje dostęp do najnowszej elektroniki użytkowej na żądanie. Santander Consumer Bank zachęcony efektami współpracy poszukuje kolejnych młodych innowacyjnych firm.

– Zdajemy sobie sprawę, że nie tylko bankowość, ale również zakupy klientów przenoszą się coraz silnej do kanałów cyfrowych. W ramach III rundy programu AccelUp poszukujemy startupów, z którymi uruchomimy nowe formy płatności i finansowania w kanałach online. Chcemy także znaleźć partnerów, dzięki którym efektywniej pomożemy Polakom realizować ich plany za pośrednictwem kredytu gotówkowego online – mówi Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.

4.06 webinar dla startupów

Przedstawiciele start-upów zainteresowani poznaniem Santander Consumer Banku oraz szczegółami programu AccelUp mogą wziąć udział w webinarze w czwartek 4 czerwca o godz. 11:00, podczas którego bezpośrednio dowiedzą się jakich idei poszukują partnerzy programu i na co zwracają uwagę przy współpracy. W trakcie spotkania przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi.

–  Do współpracy poszukujemy partnerów, dzięki którym będziemy mogli nie tylko znaleźć nowe źródła danych przydatne w ocenie zdolności kredytowej, ale także wzbogacające informacje o dotychczasowych klientach. Mamy nadzieję, że dzięki AccelUp uda nam się odszukać partnerów wspierających nas we wdrażaniu narzędzi do decyzji managerskich. Istotne wyzwanie stanowi dla nas odnalezienie nowych form sprzedaży i obsługi posprzedażowej skierowanych szczególnie dla klientów 50 plus – dodaje Maciej Dąbrowski.