Santander Consumer Multirent uruchomił nową platformę do obsługi posprzedażowej. To rozwiązanie pozwala na rezygnację z załatwiania większości spraw w obiegu papierowym czy mailowym.
Platforma do zdalnego obsługiwania umów
Od teraz każdy, kto posiada umowę w Santander Consumer Multirent zyskuje dostęp do swoich umów i ich szczegółów przez Portal Klienta. Może zdalnie składać wnioski z poziomu swojego konta oraz na bieżąco monitorować na jakim etapie jest ich realizacja.
To kolejne udogodnienie, po otwarciu wirtualnego salonu samochodowego pod nazwą AutoSalon pod koniec ubiegłego roku.
Komunikacja na linii klient-pracownik toczy się wyłącznie na portalu. Użytkownik ma więc możliwość na bieżąco odczytywać i odpowiadać na ewentualne zapytania lub prośby o dodatkowe informacje przekazywane mu przez leasingodawcę.
– Nowy Portal Klienta Multirent to rozwiązanie, które ma przede wszystkim zapewnić klientom komfort i wygodę oraz przyśpieszyć realizację ich spraw. – mówi Tomasz Białek, Dyrektor Operacyjny z Santander Consumer Multirent.
– To także duże usprawnienie dla naszych pracowników, którzy widzą status wniosku danego klienta, nawet jeśli wcześniej nie mieli z nim styczności. Dzięki komunikacji online mogą znacznie przyśpieszyć załatwianie wszelkich spraw klienta – dodaje.
W Portalu Klienta Multirent użytkownicy mają dostęp do wszystkich swoich umów wraz z harmonogramami spłat, fakturami czy tabelą opłat. Mogą przejść do AutoSalonu i wybrać odpowiedni dla siebie pojazd, i jego finansowanie w tym samym miejscu, bez dodatkowej rejestracji czy wylogowywania się z platformy.
W kolejnym etapie rozwoju portalu, klienci zyskają dostęp do pełnej obsługi ubezpieczeń i produktów dodatkowych np. karty paliwowej. Pojawi się również opcja podglądu zgłoszonych szkód komunikacyjnych, a w razie wątpliwości czy pytań klient otrzyma dodatkową opcję kontaktu z pracownikiem call center za pomocą minichatu.
Kolejnym etapem rozwoju platformy będzie udostępnienie klientom aplikacji mobilnej, umożliwiającej załatwianie spraw za pośrednictwem smartfona.
– Portal Klienta Multirent to kolejne nasze działanie w kierunku zwiększenia digitalizacji w obsłudze klienta – mówi Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent.