Na ekranie głównym, czyli w zakładce „Twoje produkty”, klienci Santandera zobaczą informacje o kontach, kartach, kredytach, funduszach i lokatach. Jest to pierwsza zakładka, którą widzimy po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej. Kod BLIK został przeniesiony do prawego górnego rogu ekranu – informuje bank.

Nowy pulpit wygląda następująco:

Aplikacja Santander pulpit

Nowe funkcje w aplikacji Santander mobile

To nie koniec zmian. Santander udostępnił także możliwość zwiększenia limitu przelewów nw rachunki obce nawet do 10 tys. złotych. Aby zmienić limit należy zalogować się do bankowości internetowej i wejść w zakładkę Ustawienia > Limity przelewów. Zmianę potwierdzimy narzędziem do autoryzacji (kodem SMS lub mobilnym podpisem).

Zgodnie z danymi na koniec III kwartału 2019 roku Santander Bank Polska posiadał 1,5 mln klientów mobilnych i 2,5 mln aktywnych klientów cyfrowych (czyli tych korzystających także z bankowości internetowej). Hiszpański bank oferuje dostęp do szerokiej gamy płatności: Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay i BLIK. W sumie w Q3 2019 klienci Santandera zrealizowali 51,9 mln transakcji mobilnych.

Bank skupia się także na rozwijaniu fizycznych placówek nowej generacji. Chodzi przede wszystkim o oddziały w formacie Work/Cafe. To kawiarnia, łączącą funkcje w pełni wyposażonej, profesjonalnej przestrzeni coworkingowej. Placówka jest dostępna dla wszystkich – nie tylko dla klientów banku. Pierwsza polska Work/Café Santander została otwarta 17 września w Warszawie, przy ul. Złotej 44.