„Firmy są obecnie zalewane ogromem cyfrowych danych dotyczących klientów i muszą mieć możliwość agregowania i analizowania informacji istotnych dla ich biznesu oraz podejmowania właściwych działań szybciej od konkurencji. Fakt, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w raporcie firmy Gartner dowodzi, że platforma analityczna SAS pozwala pracownikom odpowiedzialnym za marketing uporządkować chaos informacyjny i skutecznie realizować działania w zakresie pozyskania, obsługi i utrzymania klienta” – mówi Wilson Raj, Global Director of Customer Intelligence w SAS.

Najnowsze rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zapewnia całkowity wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnych doświadczeń klienta oraz daje pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji programów marketingowych.

Czytaj także: PlusBank wprowadza usługę 3D-Secure

Oświadczenie firmy Gartner

Firma Gartner nie promuje dostawców, produktów ani usług prezentowanych w swoich publikacjach badawczych, ani nie zaleca użytkownikom wybierania tylko dostawców uzyskujących najwyższe oceny lub tych, wskazanych w inny sposób. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie jej działu badawczego i nie należy ich uznawać za stwierdzenia stanu faktycznego. Firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub sugerowanych, w tym gwarancji co do jej wartości handlowej lub przydatności do określonego celu.

Czytaj także: Deloitte chce wspierać startupy z regionu Europy Środkowej i Wschodniej

Informacja o firmie SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 83 000 firm i instytucji w 148 krajach, w tym 94 przedsiębiorstwa z pierwszej setki listy 2016 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia 14 000 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą zaawansowanej analityki i BI. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, nauki, ochrony zdrowia, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej.

Czytaj także: PZU GO – innowacyjne narzędzie telematyczne dla kierowców