– To chyba najlepszy czas w historii dla branży fintech, dla operatorów płatności i dla e-commerce. Wystarczy spojrzeć na dane i statystyki, które już dzisiaj do nas spływają – chociażby sam wzrost estymowanej wartości rynku e-commerce. Na początku roku mówiliśmy jeszcze o 70 mld zł, a teraz wartość tego sektora w Polsce ma wynieść na koniec 2020 r. 100 mld PLN. Tyle jesteśmy w stanie potencjalnie wydać jako naród w online’ie. Z 28 mln internautów w Polsce, aż 73% kupuje online – mówi Jacek Dziura, dyrektor marketingu w grupie iCEA.

Jak zbudować dodatkową wartość dla klienta?

– Myślę, że ta dodatkowa wartość dla klienta jest tym, czego większość firm działających w branży fintech wciąż szuka i wciąż sama nie jest w stanie zdefiniować co to jest. Wynika to z tego, że fintechy nie myślą klientocentrycznie i nie myślą o kliencie w kontekście całego jego doświadczenia zakupowego, które ma zbudować pewne doświadczenia z marką i ze sklepem. Warto spojrzeć na użytkownika od samego początku jego kontaktu ze sklepem, co się z nim dzieje i jak on swoją ścieżkę przechodzi – dodaje Jacek Dziura.

Z Jackiem Dziurą rozmawiał Łukasz Piechowiak. Podcast można znaleźć także na Spotify i Soundcloud.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YouTube: