ESL jest największą na świecie firmą esportową. Od 2000 roku organizuje turnieje online i offline w najpopularniejsze gry wideo. Firma prowadzimy nie tylko ESL One, IEM oraz ESL Pro League, ale także Mistrzostwa Krajowe ESL.

Jak radzi sobie esport w czasie pandemii?

Pandemia COVID-19 uderzyła także w branże gamingową. W związku z obostrzeniami i wymogami sanitarnymi eventy gamingowe nie mogą odbywać się w modelu stacjonarnym. Jak sobie z tym radzić? Między innymi o tym opowiedział nam Aleksander Szlachetko.

– Pandemia modyfikuje to, co będziemy realizowali i na czym będziemy się skupiali. W jej trakcie musimy przystopować z eventami, które są realizowane w obiektach sportowych. Niemniej na szczęście dla nas nie jesteśmy tak dotknięci skutkami COVID-19, jak inne części rynku rozrywkowego – chodzi tutaj o koncerty, czy wystawy. My mamy możliwość przejścia do świata online – mówi Aleksander Szlachetko, dyrektor zarządzający ESL Polska.

– Patrząc z perspektywy tego roku, wszystkie wydarzenia, które realizowaliśmy biją rekordy oglądalności. Pandemia zmodyfikowała sposób w jaki musimy realizować przedsięwzięcia i jakich technologii używamy, ale wciąż mamy możliwość dotarcia do widza – dodaje Szlachetko.

Z Aleksandrem Szlachetko rozmawiał Jarosław Handke. Podcast jest dostępny między innymi na Spotfiy, Soundcloud oraz YouTube.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Podcast na YouTube: