W zeszłym roku Allegro poszerzyło swój zespół doradców (który obecnie przekracza 370 osób), poprawiło proces odpowiedzi na maile, wdrożyło nowe kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym (np. czat czy messenger) oraz powołało specjalny zespół do obsługi klientów w mediach społecznościowych – czytamy w komunikacie. Teraz pojawia się opcja callback.

Callback na Allegro – zamów rozmowę z doradcą

Korzystając z callbacku kupujący i sprzedający mogą zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro. Takie zamówienie można złożyć poprzez stronę Allegro Pomoc. Poszukując informacji lub próbując znaleźć rozwiązanie problemu, klient trafi na odpowiedni temat w Pomocy, który powinien doprowadzić go, krok po kroku, do rozwiązania. Jeżeli tak się nie stało, albo jeżeli kwestia jest złożona, pojawia się możliwość skontaktowania z Allegro, w tym możliwość zamówienia rozmowy. Można ją umówić natychmiast lub wybrać datę i godzinę kontaktu, która nam najbardziej odpowiada.

TO CZEGO SZUKASZ – ZNAJDZIESZ NA ALLEGRO

Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że rozmowy telefoniczne są przestarzałe, a prym powinny wieść chatboty – czyli algorytmy pozwalające na automatyczną komunikację na czacie. Rozmowę telefoniczną doceniają jednak osoby starsze. Od czasu uruchomienia opcji callback dla pierwszych grup klientów, rozmowa telefoniczna z doradcą okazała się bardzo popularna wśród osób z grupy wiekowej 65 lat i więcej. Używają tej metody o 50% chętniej niż pozostali klienci. Jednocześnie są o 39% mniej zainteresowani kontaktem za pośrednictwem czatu, który jest najczęściej wybierany przez najmłodszych klientów Allegro.

Co jeszcze szykuje Allegro? Już pod koniec roku użytkownicy będą mogli skorzystać z odroczonych płatności i wyszukiwania produktu za pomocą zdjęć. W przypadku odroczonych płatności termin zapłaty ma wynosić 30 dni.

KLIKNIJ I PRZEJDŹ DO ALLEGRO