Przypomnijmy, że Szopi.pl to firma zajmująca się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych z takich sieci jak Biedronka czy Lidl. Platforma wystartowała w 2017 roku, a w 2019 została przejęta przez włoskiego Supermercato24.

Obecnie firma działa w 13 miastach w Polsce. Są to: Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Szczecin, Tychy, Warszawę, Wrocław, a także okolice Warszawy: Piaseczno, Piastów i jej dzielnicę Wawer. To oznacza, że w zasięgu firmy jest obecnie ok. 7 milionów mieszkańców Polski.

Nowa nazwa Szopi to Everli

Rebreanding dotyczy także spółki matki – Supermercato24. Celem jest ujednolicenie marki umożliwiające ekspansję firmy na inne międzynarodowe rynki.

Koronawirus okazał się być silnym katalizatorem wzrostu dla Everli by Szopi. W czasie największych obostrzeżeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Z kolei wzrost wartości koszyków mieścił się w przedziale od 70% do 100%.

Za pośrednictwem Everli by Szopi można zrobić zakupy w Auchan, Carrefour, Lidlu i Biedronce.

/LP, Szopi