Klienci, aby skorzystać z nowej metody płatności muszą aktywować usługę w aplikacji mobilnej swojego banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Po włożeniu wybranych produktów do e-koszyka, na etapie finalizacji transakcji należy wybrać tę opcję płatności w bramce płatniczej Tpay, a następnie w odpowiednim polu wpisać swój numer telefonu i potwierdzić płatność w aplikacji Visa lub w aplikacji banku.

Visa Mobile dostępne dla klientów Tpay

Płatności Visa Mobile są dostępne dla klientów: ING Banku Śląskiego, Nest Banku, Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS SA., Banków spółdzielczych z Grupy SGB i SGB-Banku SA., Krakowskiego Banku Spółdzielczego, Banku Spółdzielczego z Brodnicy oraz SKOK-ów a kolejne banki mają pracować nad jej wdrożeniem.

Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay oraz wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w skomplikowany szyfr. Każdy token jest unikatowy – niemożliwy do odczytania i wykorzystania przez oszustów. Właśnie dlatego dane karty są zabezpieczone.

Kilka dni temu pisaliśmy także o wdrożeniu Visa Mobile w eCard. Jako pierwszy Visa Mobile wdrożył serwis Przelewy24 w maju ubiegłego roku. Teraz rozwiązanie jest dostępne również dla sklepów internetowych korzystających z usług płatniczych za pośrednictwem eCard.

Z kolei w maju bieżącego roku Tpay wspólnie z Bankiem Pekao poszerzył ofertę płatności ratalnych online. Nowo oferowane Raty Pekao sprawdzą się szczególnie w przypadku większych koszyków zakupowych, sięgających kilku tysięcy złotych.