Dotychczas Twisto umożliwiało klientom realizację płatności przelewem na dedykowane konto. Teraz udostępnia dodatkową formę płatności – BLIKA. Twisto sfinalizowało właśnie prace nad wdrożeniem tego popularnego rozwiązania płatniczego. Czeski fintech zapowiadał taki krok już pod koniec lutego.

BLIK i darmowe konto – nowości od Twisto

Twisto działa w Polsce od lipca 2018 roku. Fintech oferuje odroczone płatności, dzięki którym można zapłacić za zakupione towary nawet 21 dni po finalizacji transakcji. Rozwiązanie jest już dostępne w ponad 135 polskich sklepów internetowych. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. W Czechach firma obsługuje około 430 tys. klientów w ponad 600 sklepach internetowych. Przy okazji przypominamy o naszym porównaniu ofert odroczonych płatności dostępnych w Polsce. Oprócz Twisto nad Wisłą podobne usługi oferuje między innymi PayU, PayPo, czy Cinkciarz, a akceptowanie tego rodzaju transakcji zapowiedziało także Allegro.

BLIK to nie jedyne udogodnienie dla osób korzystających z Twisto. Firma wprowadza również bezpłatne, indywidualne konto użytkownika, zawierające zestawienie wszystkich zakupów zrealizowanych z Twisto oraz informacje o statusie związanych z nimi płatności. Każdy, kto zrobi zakupy z pomocą czeskiego fintechu może otworzyć takie konto jednym kliknięciem. Znajdzie tam zestawienie wszystkich transakcji oraz informację o terminach spłaty. Użytkownik może uregulować rachunek osobno za każde zamówienie lub, jeśli ma do zapłaty kilka rachunków, zrobić to łącznie, wykonując jedną transakcję.

To nie koniec nowości. Twisto pracuje nad udostępnieniem klientom wielowalutowej karty do płatności w sklepach internetowych i podczas codziennych zakupów – w sklepach stacjonarnych w Polsce i za granicą. W przyszłości planowane jest także uruchomienie Apple Pay.

/Rafał Tomaszewski