Partner serwisu Visa dla biznesu

Twisto po raz kolejny chwali się wynikami. Mają już 90 tys. użytkowników

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 5 grudnia 2019, 15:25 Aktualizacja: 5 grudnia 2019, 15:25

W trakcie Impact fintech’19 czeskie Twisto po raz kolejny przedstawiło imponujące liczby. Michal Smida, CEO firmy, zdradził, że na usługi Twisto zapisało się już 90 tys. klientów.

To całkiem niezły wynik, zważając na to, że fintech oferuje swoją aplikację i kartę wielowalutową w Polsce dopiero od półtora miesiąca. Jeżeli chodzi o aktywnych klientów, to Twisto ma ich w Polsce już 30 tysięcy – mówił Michal Smida.

Twisto coraz popularniejsze na polskim rynku

Twisto to czeski fintech, który zadebiutował w Polsce w 2018 roku przy wsparciu ING Banku Śląskiego. Na początku firma zaoferowała jedynie odroczone płatności, ale według zapowiedzi kolejne usługi miały pojawiać się już w następnych miesiącach. I tak też się stało – w ciągu kolejnych tygodni fintech zaoferował między innymi kredyt odnawialny.

Prawdziwym przełomem dla działalności Twisto na polskim rynku miał być jednak start aplikacji mobilnej i karty wielowalutowej, czyli produktów, które z powodzeniem były już oferowane w Czechach. Wygląda na to, że przedstawiciele fintechu mogą pomału otwierać szampany, ponieważ w ciągu półtora miesiąca udało im się pozyskać 90 tys. użytkowników.

Co dokładnie oferuje czeski fintech? To przede wszystkim karta do codziennych płatności połączona z aplikacją mobilną. Z Twisto można odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie wymiany, bez opłat i prowizji. Karta jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym. Fintech oferuje również wspomniany kredyt odnawialny oraz atrakcyjny program poleceń, w ramach którego zarówno polecający, jak i polecany otrzymują po 50 złotych. Poleceń można dokonywać wielokrotnie.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

twisto-po-raz-kolejny-chwali-sie-wynikami-maja-juz-90-tys-uzytkownikow