To całkiem niezły wynik, zważając na to, że fintech oferuje swoją aplikację i kartę wielowalutową w Polsce dopiero od półtora miesiąca. Jeżeli chodzi o aktywnych klientów, to Twisto ma ich w Polsce już 30 tysięcy – mówił Michal Smida.

Twisto coraz popularniejsze na polskim rynku

Twisto to czeski fintech, który zadebiutował w Polsce w 2018 roku przy wsparciu ING Banku Śląskiego. Na początku firma zaoferowała jedynie odroczone płatności, ale według zapowiedzi kolejne usługi miały pojawiać się już w następnych miesiącach. I tak też się stało – w ciągu kolejnych tygodni fintech zaoferował między innymi kredyt odnawialny.

Prawdziwym przełomem dla działalności Twisto na polskim rynku miał być jednak start aplikacji mobilnej i karty wielowalutowej, czyli produktów, które z powodzeniem były już oferowane w Czechach. Wygląda na to, że przedstawiciele fintechu mogą pomału otwierać szampany, ponieważ w ciągu półtora miesiąca udało im się pozyskać 90 tys. użytkowników.

Co dokładnie oferuje czeski fintech? To przede wszystkim karta do codziennych płatności połączona z aplikacją mobilną. Z Twisto można odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie wymiany, bez opłat i prowizji. Karta jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym. Fintech oferuje również wspomniany kredyt odnawialny oraz atrakcyjny program poleceń, w ramach którego zarówno polecający, jak i polecany otrzymują po 50 złotych. Poleceń można dokonywać wielokrotnie.