Aktualizacja aplikacji jest już dostępna w sklepie Google Play. Zestawienie wydatków z podziałem na kategorie jest widoczne w zakładce “Wydatki”. Użytkownik może analizować transakcje z danego miesiąca lub innego wybranego okresu, od pierwszej transakcji dokonanej z Twisto.

Nowa funkcja w aplikacji Twisto

Zakupy zostają automatycznie przypisane do jednej z 20 kategorii wydatków: zdrowie i uroda, transport, podróże, moda, dom i ogród, sport, rozrywka, artykuły dla zwierząt, elektronika, artykuły dziecięce, zobowiązania finansowe, wydatki domowe i rachunki, czy subskrypcje.

– To narzędzie może być przydatne szczególnie dziś. Wygodne zarządzanie codziennymi płatnościami i możliwość odroczenia płatności na kolejny okres rozliczeniowy, dają naszym klientom poczucie bezpieczeństwa w tym trudnym okresie. Badanie, które przeprowadziliśmy w kwietniu tego roku wśród naszych klientów pokazało, że przeszło 80 proc. z nich traktuje Twisto nie tylko jako aplikację do codziennych płatności, ale również jako poduszkę finansową w razie nieprzewidzianych wydatków – mówi Renata Salata, Chief Growth Officer w Twisto.

Jednocześnie 64 proc. badanych zadeklarowało, że mimo ograniczeń związanych z epidemią, z karty Twisto będzie korzystać równie często lub częściej niż dotąd. Przeciętny klient Twisto wykonuje około 14 transakcji w miesiącu – czytamy w komunikacie.

Czeski fintech aktywnie rozwija swoją działalność w Polsce. Od marca klienci Twisto mogą korzystać z płatności Google Pay. Docelowo jeszcze w kwietniu spółka zamierzała wdrożyć także Apple Pay, ale w związku z pandemią koronawirusa włączenie tej funkcji zostało przesunięte o 2 miesiące.