Niestety na razie nie jest możliwy zakup planu subskrypcyjnego – nawet po zaktualizowaniu aplikacji. Taka opcja zapewne pojawi się w najbliższym czasie. O sprawie pierwszy napisał TechCrunch.

W artykule czytamy, że w ramach subskrypcji Twitter zaoferuje przycisk „undo” oraz ułatwi czytanie threadów. W tym roku Twitter zakupił Scroll i Revue, aplikacje wcześniej używane do tego celu. Próbował również zakupić Clubhouse, jednak jego właściciele nie zgodzili się na przejęcie.

Nowy kolor aplikacji i organizacja Zakładek

Ponadto w ramach Twitter Blue użytkownik będzie mógł zmienić kolor ikony swojej aplikacji. Będzie mógł też dokonać zmiany koloru Timeline. Dotychczas ta opcja dostępna była tylko dla użytkowników korzystających z Twittera w przeglądarce. W aplikacji można było wybierać tylko pomiędzy light i dark mode.

Użytkownicy Twittera Blue będą mogli również organizować swoje zakładki w Collections – foldery podobne do tych istniejących już na Instagramie. Teraz wszystkie Zakładki znajdują się w jednym, niezorganizowanym folderze.

Obecnie, reklamy generują 85% dochodu firmy. W lutym Twitter zdradził Bloombergowi, że ma plany na nowy sposób monetyzacji platformy. Jest to potrzebne tym bardziej, że ostatnio zmalał przyrost nowych użytkowników.

Niedawno Twitter zapowiadał zmiany w aplikacji – Tip Jar, który pozwala na przelanie sumy pieniędzy kreatorom i Super Follows – subskrypcję dającą dostęp do większej ilości treści od danego kreatora.

Obecnie wśród uaktualnień są już Listy użytkowników, których chce się polecić lub przed którymi ostrzega się swoich followersów, Tweety jako nagrania głosowe, relacje podobne do tych na Instagramie i Facebooku, a zdjęcia nie są już przycinane na podglądzie.

Twitter Blue i Super Follows będą odmiennymi typami subskrypcji. Jeden pozwoli na wygodniejsze przeglądania Twittera, a drugi zapewni dostęp do dodatkowych treści.