Wcześniej pisaliśmy o nowej funkcji w BZWBK24, czyli ubezpieczeniach komunikacyjnych. Dzięki temu kierowcy w wygodny sposób mogą kupić polisę OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE, bez konieczności wizyty u agenta. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj – Ubezpieczenia komunikacyjne w aplikacji BZWBK24.

Czytaj także: Chcą być konkurencją dla Revoluta. Startuje IgoriaCard

Co się zmieni w aplikacji BZWBK24?

Teraz po kliknięciu w historię rachunku na ekranie „Twoje produkty” – czyli tuż po zalogowaniu do aplikacji, klient zostanie od razu przeniesieni do nowej „Historii”, z możliwością zaawansowanego filtrowania oraz ponawiania i zwracania przelewów. Da się to łatwo rozpoznać – przycisk „PONÓW”, jeśli będzie dostępny, pojawi się na przelewach, które wysłaliśmy. Natomiast przycisk „ZWRÓĆ” pojawi się na przelewach, które ktoś wysłał do klienta.

Bank dodał także możliwość zarządzania powiadomieniami w aplikacji. Można je usuwać i filtrować. Dotyczy to powiadomień push z Alertów24. Powiadomienia o przerwach technicznych są usuwane automatycznie – po ich wygaśnięciu. Można też ukryć widoczność treści powiadomień do momentu zalogowania się do aplikacji. Pozbyto się też osobnego modułu „Doradca online”, który dotychczas trzeba było instalować jako osobną aplikację. Został on umieszczony w BZWBK24 mobile.

Czytaj także: Ten bank wydaje bransoletki płatnicze

BZ WBK/RT