– Jak pokazują badania, coraz częściej korzystamy z takich środków transportu jak rower czy hulajnoga. Prawie połowa Polaków (49%) korzysta z roweru przynajmniej kilka razy w miesiącu, przy czym co drugi z nich wybiera ten środek komunikacji częściej – minimum trzy razy w tygodniu. Blisko 1/4 badanych deklaruje też wybór roweru, czy elektrycznej hulajnogi do codziennego przemieszczania się*. Aby móc w pełni cieszyć się jazdą, mieć wolną głowę od zmartwień o sprzęt i swoje zdrowie proponujemy naszym klientom Ubezpieczenie na dwa koła – powiedział Andrzej Sowa, Dyrektor odpowiedzialny za kredyty i ubezpieczenia w ING Banku Śląskim.

„Ubezpieczenie na dwa koła” w ING i Nationale-Nederlanden

Korzystając z „Ubezpieczenia na dwa koła” ubezpieczyć można rower, rower elektryczny lub hulajnogę elektryczną o wartości do 10 tysięcy złotych. NNW rowerzysty obejmuje wypadki podczas jazdy na sprzęcie zarówno własnym, jak i wypożyczonym. Okres ubezpieczenia wynosi 6 lub 12 miesięcy. Ubezpieczenie można kupić poprzez bankowość internetową Moje ING, stronę ing.pl oraz na nn.pl.

„Ubezpieczenie na dwa koła” obejmuje trzy warianty, z różnym zakresem ubezpieczenia.

Symulacja dla roweru o wartości 1 tys. zł – minimalna wartość roweru, który można ubezpieczyć

Symulacja dla roweru o wartości 1 tys. zł – minimalna wartość roweru, który można ubezpieczyć

Symulacja dla roweru o wartości 2 tysięcy złotych – wartość posiadanego roweru najczęściej deklarowana przez ankietowanych

Symulacja dla roweru o wartości 2 tysięcy złotych – wartość posiadanego roweru najczęściej deklarowana przez ankietowanych

– Badania, które przeprowadziliśmy na potrzeby zaprojektowania produktu, potwierdziły nam, że co trzeci rowerzysta doświadczył w swoim życiu kradzieży roweru. Pakiet zapewnia ochronę podczas awarii, zdarzeń losowych, w tym również od kradzieży. Co więcej, klient sam decyduje o zakresie swojego ubezpieczenia. Może ubezpieczyć tylko siebie, tylko swój rower lub hulajnogę lub połączyć te dwie opcje. To nowoczesna i elastyczna oferta, która jest nowością na rynku ubezpieczeń –dodała Ewa Dąbrowska, Dyrektor Pionu Klienta Korporacyjnego w Nationale-Nederlanden.