28 listopada 2018, 09:00:Impact fintech'18 - Łódź

Ubezpiecz samochodód w aplikacji IKO

Aplikacja IKO ma już 3 miliony użytkowników

PKO Bank Polski rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w swoich oddziałach. Już od I kwartału 2019 roku taka funkcja pojawi się także w aplikacji mobilnej IKO i serwisie transakcyjnym iPKO.

Na razie w 400 wybranych oddziałach PKO Banku Polskiego można zakupić OC z Zieloną Kartą, Autocasco, NNW oraz Assistance. W ofercie dostępne są polisy Benefia, Proama (marka Generali), InterRisk, Link 4 i PKO Ubezpieczenia. W październiku do oferty dołączą także polisy od AXA.

Ubezpieczenia komunikacyjne w PKO Banku Polskim. W aplikacji dopiero od 2019 roku

Ubezpieczenia komunikacyjne w aplikacji bankowej to żadna nowość. Takie usługi w swojej ofercie mają na przykład Santander Bank Polska , czy Bank Millennium. PKO Bank Polski przygotował jednak pewną niespodziankę dla klientów – w ramach oferty, polisy można nabywać od różnych ubezpieczycieli w ramach jednego pakietu. Przykładowo – polisę OC można wybrać u ubezpieczyciela Nr 1, Autocasco w firmie Nr 2, a Assistance u ubezpieczyciela Nr. 3. Dzięki temu można lepiej spersonalizować ofertę i zdecydować się na konfigurację najbardziej atrakcyjną cenowo.

Posiadacz auta w zależności od jego marki, roku produkcji może wybrać najbardziej optymalne dla siebie rozwiązanie kosztowe. Po wyborze opcji przez klienta, składka jest obliczana w kilka minut. Jest możliwy zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem. W ten sposób można zyskać zabezpieczenie przed potencjalnymi zmianami cen ubezpieczeń komunikacyjnych w najbliższych 6 miesiącach.

Niestety, ale na pojawienie się tej funkcji w aplikacji IKO trzeba będzie poczekać do pierwszych miesięcy przyszłego roku. Natomiast już od października ubezpieczenia komunikacyjne będą dostępne w każdym oddziale PKO Banku Polskiego. Posiadaczom aplikacji mobilnej IKO przypominamy o ostatniej aktualizacji, która dodaje nowe funkcjonalności zarówno na Androidzie, jak i na iOS-ie.

/Rafał Tomaszewski