24 września 2018, 09:00:VI Polski Kongres Przedsiębiorczości - Poznań

Uczniowie i studenci płacą mniej w Multikinie – z BLIKIEM

Rekordowy BLIK. 18,5 mln transakcji w II kwartale 2018 roku

BLIK został partnerem najnowszej akcji Multikina skierowanej do uczniów i studentów. Od dzisiaj we wszystkich kinach sieci w Polsce mogą oni kupić M!Kartę, która zapewnia zniżkę na zakup biletów od poniedziałku do czwartku. Dodatkowo, kupując bilety online i płacąc BLIKIEM, posiadacze M!Karty zapłacą taniej również za seanse weekendowe.

Multikino jest jednym z największych operatorów kin w Polsce – na terenie całego kraju ma już 32 oddziały z łączną liczbą 258 ekranów. Od dzisiaj uczniowie i studenci z całej Polski mogą zakupić we wszystkich kinach sieci M!Kartę. Jest ona ważna rok i kosztuje jednorazowo 14,90 zł. Dzięki niej bilety od poniedziałku do czwartku na dowolne seanse 2D z bieżącego repertuaru Multikina kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę.

– M!Karta jest dobrze znana uczniom i studentom w Warszawie. Ofertę testowaliśmy od początku grudnia w 4 naszych warszawskich obiektach. Okazała się absolutnym sukcesem, co przełożyło się na naszą decyzję o rozszerzeniu oferty na całą Polskę – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A.

M!Karta – zniżki dla uczniów i studentów w Multikinie

Dodatkowo, M!Karcie partneruje BLIK. Decydując się na tę formę płatności, posiadacze M!Karty za bilety kupione za pośrednictwem strony www.multikino.pl zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Tak niskiej ceny, w szczególności weekendowej, w ramach partnerstwa z BLIKIEM, jeszcze nie było. Co zrobić aby zakupić tańszy bilet? Wystarczy, podczas kupowania go online, przepisać kod BLIK, znajdujący się w aplikacji mobilnej banku na smartfonie. Następnie zatwierdzić transakcję kodem PIN w telefonie. Promocja zaplanowana jest do końca listopada.

– BLIK jest obecny w Multikinie od 2015 roku i zdobył już dużą rzeszę fanów wśród klientów kina. Sieć jako jedna z pierwszych wdrożyła także One Click BLIK, czyli metodę płacenia jednym kliknięciem. Bycie partnerem M!Karty daje nam możliwość dotarcia bezpośrednio do grupy docelowej młodszych konsumentów, którzy wyjątkowo cenią nowoczesne rozwiązania płatnicze, takie jak BLIK. Jeśli jeszcze nie mieli okazji, mogą od teraz przekonać się jaki jest szybki i wygodny, dodatkowo płacąc mniej za bilety do kina – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie informatyczne. W 2017 roku zrealizowano BLIKIEM ponad 33 miliony transakcji, natomiast w I kwartale 2018 roku takich transakcji było aż 14 milionów. Dzięki BLIKOWI Polacy mogą bezpiecznie i wygodnie, korzystając ze smartfona, wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego.

BLIK/RT