W Visa Checkout swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, a nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3-D Secure.

Czytaj także: Komentarz na dowód? Chiny wprowadzają nowe prawo w Internecie

SkyCash i Visa Checkout

– Cieszymy się, że w ręce naszych klientów trafia usługa odpowiadająca ich aktualnym potrzebom związanym z handlem w Internecie – wygodzie, prostocie i bezpieczeństwu płatności. Visa Checkout sprawia, że płatności online kartą stają naprawdę komfortowe, tym bardziej, że rozwiązanie to jest dostosowane do optymalnego działania na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, aby zachęcić klientów do przekonania się o zaletach usługi, przygotowaliśmy wspólnie z Visa atrakcyjną promocję – komentuje Tomasz Krajewski, prezes SkyCash

Płacąc za pomocą Visą Checkout, użytkownicy SkyCash mogą zyskać do 20 zł. Aby otrzymać bonus, wystarczy, że podczas dokonywania doładowania przez stronę www.skycash.com założą konto w Visa Checkout lub zapłacą posiadanym już kontem. Wydając od 50 zł do 99,99 zł otrzymają 10 zł, a za doładowanie powyżej 100 zł bonus wyniesie 20 zł.

– Visa Checkout nie tylko ułatwia płacenie online konsumentom, ale przynosi także wymierne korzyści detalistom, którzy udostępniają tę metodę płatności. Klienci SkyCash zyskują właśnie możliwość płacenia kartą z Visa Checkout za doładowanie konta poprzez stronę internetową www.skycash.com.  Korzystając z tej usługi nie muszą już za każdym razem podawać danych karty – doładowania stają w ten sposób szybkie, wygodne, a zarazem bezpieczne. Jak pokazują badania Visa, 9 na 10 użytkowników Visa Checkout jest zadowolonych z transakcji i deklaruje chęć ponownego skorzystania z usługi. Znacznie rzadziej rezygnują z zakupu usług i towarów czy doładowania konta jak w wypadku SkyCash – a każdy z kupujących realizuje średnio o 30% więcej transakcji niż pozostali klienci – dodaje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Płacenie za zakupy online z Visa Checkout gwarantuje konsumentom dostęp do takich samych korzyści, jakie zapewnia im tradycyjne posługiwanie się kartami – m.in. możliwości odzyskania wydanych pieniędzy w wypadku problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem (chargeback).

Visa Checkout to rozwiązanie działające i sprawdzające się na całym świecie od 2014 roku – jest dostępne na 26 rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i Kanadzie – a globalna sieć akceptacji usługi obejmuje ponad 300 tys. detalistów. Dotychczas w Visa Checkout utworzono  ponad 23 milionów kont.