Uruchomienie programu Fintech Partner Connect w Europie jest kontynuacją udanego projektu pilotażowego, dzięki któremu liczne grono klientów Visa już skorzystało z oferowanej w ten sposób wiedzy – czytamy w komunikacie.

Visa Fintech Partner Connect już dostępny w Europie

– Zapotrzebowanie na płatności cyfrowe i bankowość internetową oraz ich popularność nigdy nie były większe. Oznacza to, że wiele instytucji finansowych oraz różnej wielkości przedsiębiorstw poszukuje możliwości szybkiego rozbudowania swojej oferty. Visa Fintech Partner Connect umożliwia im to, ponieważ łączy specjalistyczną wiedzę Visa z rozwiązaniami tworzonymi przez czołówkę najbardziej innowacyjnych fintechów w Europie i oferuje nową generację rozwiązań cyfrowych – mówi Sebastian Geldner, Dyrektor Rozwoju Biznesu Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

W programie Fintech Partner Connect uczestniczy 13 czołowych europejskich fintechów, dzięki którym klienci Visa uzyskają dostęp do następujących rozwiązań:

  • Cyfrowa podróż klienta z 11:FS Pulse – platforma do badań i benchmarkingu, która udostępnia na życzenie wideo pokazujące ścieżkę podróży klienta fintechów po spółki świadczące usługi finansowe z całego świata.
  • Analiza zdolności kredytowej z Aire – wykorzystuje dane własne pożyczkodawców w ocenie zdolności kredytowej, dzięki czemu zapewnia im wgląd w sytuację kredytową danego konsumenta.
  • Ryzyko kredytowe dla MŚP z AccountScore – wykorzystuje technologię otwartej bankowości do zaawansowanej analizy transakcji dla firm świadczących usługi finansowe.
  • Kup teraz, zapłać później z ChargeAfter – pozwala sprzedawcom oferować spersonalizowane i natychmiastowe finansowanie od różnych pożyczkodawców, pozwalając tym ostatnim na zwiększenie bazy klientów.
  • Dane MŚP z Codat – łączy małe firmy z bankami i innymi instytucjami finansowymi poprzez uproszczenie i zintegrowanie oprogramowania do księgowości i zarządzania finansami na jednej platformie API.
  • Wyszukiwanie sprzedawców z Snowdrop Solutions – umożliwia wydawcom kart uproszczenie szczegółów transakcji wyświetlanych ich konsumentom poprzez udostępnianie im bardziej przejrzystych informacji handlowych.
  • Zgodność transakcji z Comply Advantage – globalna baza danych obejmująca konsumentów i firmy, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania działań polegających na praniu pieniędzy oraz przestępczości finansowej.
  • Świadoma bankowość z ecolytiq – analizuje transakcje płatnicze w czasie rzeczywistym, obliczając emisję CO2 na poziomie indywidualnym. Tym samym pomaga konsumentom zrozumieć ich wpływ na środowisko, zmienić nawyki i zrównoważyć pozostawiany przez nich ślad węglowy.
  • Zarządzanie subskrypcjami z Minna Technologies – stwarzanie klientom banków możliwości kontrolowania ich płatności w ramach subskrypcji. Daje im możliwość ich identyfikowania, anulowania i lepszego zarządzania w ramach aplikacji do bankowości mobilnej.
  • Cyfrowa weryfikacja tożsamości z Onfido – wykorzystuje wiedzę wypracowaną przez sztuczną inteligencją i człowieka do zdalnego potwierdzenia tożsamości użytkownika poprzez ocenę czy fotografia na dokumencie jest prawdziwa i porównanie jej z selfie użytkownika.
  • Zarządzanie budżetem i możliwościami finansowymi z OpenWrks – wykorzystuje otwartą bankowość w połączeniu z inteligentnymi chatbotami, dzięki temu pomaga firmom ulepszyć ich procedury udzielania pożyczek, a także udostępnia klientom aplikacje pomagające im lepiej zrozumieć swoje możliwości finansowe.
  • Platforma spersonalizowanego zaangażowania klienta z Personetics – wykorzystując analizę danych finansowych w czasie rzeczywistym, zapewnia oparte na nich proaktywne zaangażowanie. Dzięki rozumieniu zachowań finansowych danych osób, przewiduje ich potrzeby i działa w ich imieniu.
  • Rynek płatności i Escrow z Paycast (wspierane przez Shieldpay) – pozwala sprzedawcom internetowym i platformom handlowym w internecie przekierowywać i kontrolować płatności B2B i P2P, aby mogły w prosty i bezpieczny sposób płacić sprzedawcom internetowym, współpracownikom i freelancerom.