W sierpniu Vivus Finance po raz pierwszy zaproponuje wyselekcjonowanej grupie swoich klientów 35-dniowe ubezpieczenia. Ich zakres obejmuje między innymi brak lub niekompletną dostawę towaru zakupionego w sklepie internetowym, kradzież i bezprawne użycie danych osobowych lub kart płatniczych oraz naruszenie dobrego imienia w internecie. Ubezpieczenie jest całkowicie darmowe, a obsługuje je Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce, występujący pod marką AXA Assistance należący do międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej AXA.

Czytaj także: Rozłam w świecie kryptowalut. Powstaje Bitcoin Cash

Vivus Finance i AXA

Rynek sprzedaży ubezpieczeń tradycyjnych ustabilizował się, pora na innowacyjne podejście i opracowanie produktów, podążających za bardzo dynamicznym postępem technologicznym. Ponadto musimy wziąć pod uwagę zmieniające się potrzeby klientów, których świadomość stale wzrasta i coraz większe znaczenie ma dla nich poczucie bezpieczeństwa. Tym bardziej, że coraz częściej pojawiają się oni na celowniku cyberprzestępców. Ubezpieczenie które oferujemy za pośrednictwem Vivusa to produkt adresowany do klientów żyjących aktywnie i korzystających z e-commerce. AXA zaproponowała takie rozwiązanie jako pierwsza w Polsce. – mówi Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej, Członek Zarządu AXA Assistance.

Vivus Finance jest liderem rynku pożyczek online. Użytkownicy sektora finansowego, nie tylko ci pożyczający online, narażeni są na wiele ryzyk. Nie wszystkie da się wyeliminować. Przygotowana wraz z AXA Assistance propozycja jest odpowiedzią na wiele z nich.

– Polska jest jednym z najnowocześniejszych rynków finansowych w Europie. Polscy klienci przyzwyczajeni są do
rozwiązań, które na zachodzie często wydają się niemożliwe do zaimplementowania. Wiele zrobiliśmy dla zwiększenia wygody klientów – pora na zadbanie o ich bezpieczeństwo. Jesteśmy pierwszym fintechem w Polsce, który zdecydował się połączyć nowoczesne usługi finansowe z produktem ubezpieczeniowym przygotowanym specjalnie dla klientów aktywnych w internecie. Chcemy, by nie tylko korzystanie z naszego serwisu było dla klientów bezpieczne, ale by korzystanie z Vivusa zapewniało bezpieczeństwo również w innych obszarach ich aktywności. – stwierdza Tomasz Lipert, Manager ds. Produktu w Vivusie

Ubezpieczenie proponowane przez AXA Assistance obejmuje pomoc prawną i ewentualne odszkodowanie, między innymi w przypadku kradzieży gotówki wypłaconej z bankomatu, lub gdy towar zamówiony w sklepie internetowym nie dotrze, a dostawca odmówi rozpatrzenia reklamacji. Podobna pomoc oferowana jest w przypadku znieważenia lub naruszenia dobrego imienia w internecie – na przykład poprzez rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat ubezpieczonego. Pierwszy etap pilotażu został zaplanowany na sierpień.